Julia Piñero Skrevet 3. oktober 2022 #1 Del Skrevet 3. oktober 2022 Kom ut ny episode i dag på TV 2 Play appen, sendes i kveld på vanlig tv. Noen som skal se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 3. oktober 2022 #2 Del Skrevet 3. oktober 2022 Jeg skal😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 3. oktober 2022 #3 Del Skrevet 3. oktober 2022 Å. Herre. Gud. Noe så white trash som Nyhusklanen har jeg aldri sett før. Seriøst. Jeg hadde skammet meg herfra til helvete om jeg måtte leve sånn. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Føler skikkelig med Martine i denne episoden. Hun og Alex har nå vært sammen i et avstandsforhold i 5 år, og Alex er enda ikke klar for å bli samboere. Dem har møttes flere ganger i året og har vært med hverandre noen ganger i et par måneder før han dro hjem til Bergen. Det lengste de hadde vært fra hverandre disse årene var 3 måneder. Dette kan sikkert funke i starten når man enda er nyforelsket, og trenger å savne hverandre for å vite at man vil ha hverandre. Men hvem orker å ha det slik i flere år? Hun vil bo i Oslo og han i Bergen, men han sa at han måtte vell engang flytte inn med henne til Oslo når han ble eldre. Hun sa at det var spørsmål om tid før hun ikke orket mer fordi da har dem for forskjellige ønsker i livet sitt. Synes han virker litt umoden. Også måtte han være helt sikker på at det var hun han ville ha barn med før dem skulle bo sammen. Også sier hun «føler du ikke det etter fem år?». Videre sier hun «jeg hadde ikke vært sammen med deg i fem år hvis jeg ikke så for meg en fremtid sammen med deg». Han virker ikke klar til å slå seg helt til ro enda , og det er et dårlig tegn når dem har vært sammen så lenge. De fleste forhold ville ha endt for lenge siden hvis begge to ville så forskjellige ting og eller hvor den ene ikke var klar enda. Jeg hadde løpt. 🚩🚩🚩 Endret 3. oktober 2022 av Julia Piñero 27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 3. oktober 2022 #5 Del Skrevet 3. oktober 2022 Martine og Alex virket begge like unge, naive og barnslige i begynnelsen av forholdet. Siden den gang har Martine vokst og utviklet seg til en fornuftig ung kvinne, mens Alex er like barnslig som før. Tror nok tiden snart kommer for de å gå hver til sitt. Hun fortjener bedre. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 3. oktober 2022 #6 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Julia Piñero skrev (9 minutter siden): Føler skikkelig med Martine i denne episoden. Hun og Alex har nå vært sammen i et avstandsforhold i 5 år, og Alex er enda ikke klar for å bli samboere. Hun vil bo i Oslo og han i Bergen, men han sa at han måtte vell engang flytte inn med henne til Oslo når han ble eldre. Hun sa at det var spørsmål om tid før hun ikke orket mer fordi da har dem for forskjellige ønsker i livet sitt. Synes han virker litt umoden. Også måtte han være helt sikker på at det var hun han ville ha barn med før dem skulle bo sammen. Også sier hun «føler du ikke det etter fem år?». Videre sier hun «jeg hadde ikke vært sammen med deg i fem år hvis jeg ikke så for meg en fremtid sammen med deg». Han virker ikke klar til å slå seg helt til ro enda , og det er et dårlig tegn når dem har vært sammen så lenge. De fleste forhold ville ha endt for lenge siden hvis begge to ville så forskjellige ting og eller hvor den ene ikke var klar enda. Jeg hadde løpt. 🚩🚩🚩 Seriøst? Fyren har bøyd og tøyd seg for den dama. Hun er veldig dominerende. Neppe vondt ment, men hun overkjører ham litt. Flott jente, men hun skal være glad "Aleks" holder ut det kjøret der. Og "Aleks" er såklart alt for tafatt. Hva hun ser i ham må være 70 % utseende/kjemi. Endret 3. oktober 2022 av totti_1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2022 totti_1 skrev (Akkurat nå): Seriøst? Fyren har bøyd og tøyd seg for den dama. Hun er veldig dominerende. Neppe vondt ment, men hun overkjører ham litt. Flott jente, men hun skal være glad "Aleks" holder ut det kjøret der. Synes du det er urimelig etter 5 år å ville være samboere? Og når hun tar det opp har han jo heller ikke et direkte svar på spørsmålet, men bare «kanskje, når jeg blir eldre» «må vell det engang». Herregud han sløser jo bort tiden hennes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 3. oktober 2022 #8 Del Skrevet 3. oktober 2022 Julia Piñero skrev (1 minutt siden): Synes du det er urimelig etter 5 år å ville være samboere? Og når hun tar det opp har han jo heller ikke et direkte svar på spørsmålet, men bare «kanskje, når jeg blir eldre» «må vell det engang». Herregud han sløser jo bort tiden hennes. Han vil sikkert bli samboer i Bergen vettø 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 4. oktober 2022 #9 Del Skrevet 4. oktober 2022 RC skrev (12 timer siden): Martine og Alex virket begge like unge, naive og barnslige i begynnelsen av forholdet. Siden den gang har Martine vokst og utviklet seg til en fornuftig ung kvinne, mens Alex er like barnslig som før. Tror nok tiden snart kommer for de å gå hver til sitt. Hun fortjener bedre. Enig! Alex fremstår som utrolig umoden og nesten litt dum til tider. Noe av det som kommer utav kjeften hans er til å gremmes av. Jeg blir flau på hans vegne. Familien Nyhus orker jeg ikke å kommentere en gang. 🤮 Gleder meg til å se mer av Gisle og Eveline. Liker godt Alexandra også inkl. mammaen hennes ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 6. oktober 2022 #10 Del Skrevet 6. oktober 2022 Er jeg den eneste som hadde satt pris på at Gisle ikke var med enda en sesong? Han er så vanvittig sutrete og uinteressant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sladderkjerring Skrevet 6. oktober 2022 #11 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jet blir rett og slett skamfull av å se hva tv 2 Play klarer å presangtere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisaleah Skrevet 6. oktober 2022 #12 Del Skrevet 6. oktober 2022 Sladderkjerring skrev (3 minutter siden): Jet blir rett og slett skamfull av å se hva tv 2 Play klarer å presangtere! Presangtere? Gir de bort presanger eller hva mener du? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sladderkjerring Skrevet 6. oktober 2022 #13 Del Skrevet 6. oktober 2022 lisaleah skrev (4 minutter siden): Presangtere? Gir de bort presanger eller hva mener du? Hold opp da😂 Skriveleif🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kløverpiken Skrevet 7. oktober 2022 #14 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg så de første to episodene, men kommer ikke til å se fler. Synes ikke at noen av de aktuelle bloggerene er interessante 😴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 11. oktober 2022 #15 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hun Alexandra er bare altfor mye, noe så vanvittig utstudert... hun går jo opp i fistel i enden av hver setning hun sier, og kjører så på med en liten trall ("TADAAAAAA"). Og hun mora spiller jo en egen rolle hun og, liksom såå spesiell og sær, må løpe opp en skråning for å liksom vise at det er et øye på et tre...huff, bare slutt. Og familien Nyhus da, avsindig øyevippeblafring der og ellers ikke noe nytt. Så traurig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. oktober 2022 #16 Del Skrevet 11. oktober 2022 rebella81 skrev (1 time siden): Hun Alexandra er bare altfor mye, noe så vanvittig utstudert... hun går jo opp i fistel i enden av hver setning hun sier, og kjører så på med en liten trall ("TADAAAAAA"). Og hun mora spiller jo en egen rolle hun og, liksom såå spesiell og sær, må løpe opp en skråning for å liksom vise at det er et øye på et tre...huff, bare slutt. Og familien Nyhus da, avsindig øyevippeblafring der og ellers ikke noe nytt. Så traurig. Jeg syns faktisk at Alexandra ble mer interessant med moren, men den fistelgreiene er irriterende. Jeg har ikke fulgt med de siste sesongene fordi det har vært så gørr. Så denne er min første sesong med Sara Emilie. Hun virker slitsom. Den tilgjorte griningen foran kameraet. Har de gått på samme «acting-class» alle sammen?🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. oktober 2022 #17 Del Skrevet 13. oktober 2022 rebella81 skrev (På 11.10.2022 den 17.32): Hun Alexandra er bare altfor mye, noe så vanvittig utstudert... hun går jo opp i fistel i enden av hver setning hun sier, og kjører så på med en liten trall ("TADAAAAAA"). Og hun mora spiller jo en egen rolle hun og, liksom såå spesiell og sær, må løpe opp en skråning for å liksom vise at det er et øye på et tre...huff, bare slutt. Og familien Nyhus da, avsindig øyevippeblafring der og ellers ikke noe nytt. Så traurig. Så enig. Alt for mye og slitsomt. Og veldig uinteressant person. Hun er jo samboer med en milliardær så hun har det nok greit. Har inntrykk av at «jobbingen» hennes ikke er veldig viktig. Kjedelig sesong med kjedelige deltagere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 15. oktober 2022 #18 Del Skrevet 15. oktober 2022 Moren til Alexandra er altså så festlig! 😂 Å se henne gå tur med hunden var priceless. Og jeg er tydeligvis en av få som liker Gisle, skjønner jeg. Han er jo helt topp og ikke så overfladisk og tilgjort som alle de andre. Nyhus-familien kunne de gjerne droppa for min del, kjenner jeg surner helt hver gang de «ønsker god kveld i stua» 🤢 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 17. oktober 2022 #19 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ingveis skrev (På 16.10.2022 den 0.19): Moren til Alexandra er altså så festlig! 😂 Å se henne gå tur med hunden var priceless. Og jeg er tydeligvis en av få som liker Gisle, skjønner jeg. Han er jo helt topp og ikke så overfladisk og tilgjort som alle de andre. Nyhus-familien kunne de gjerne droppa for min del, kjenner jeg surner helt hver gang de «ønsker god kveld i stua» 🤢 100% dette 👌 Skulle det bli enda en sesong med pr-kåte wannebe kjendiser, kan de droppe Nyhus-familien. Nå vet ikke jeg hvor mye TV2 betaler de for å være med, men mitt tips til TV2 er at de pengene kan brukes på noe fornuftig. Takk! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. oktober 2022 #20 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ingveis skrev (På 16.10.2022 den 0.19): Moren til Alexandra er altså så festlig! 😂 Å se henne gå tur med hunden var priceless. Og jeg er tydeligvis en av få som liker Gisle, skjønner jeg. Han er jo helt topp og ikke så overfladisk og tilgjort som alle de andre. Nyhus-familien kunne de gjerne droppa for min del, kjenner jeg surner helt hver gang de «ønsker god kveld i stua» 🤢 Jeg liker også Giske - synes han er den beste i en veldig kjedelig sesong … 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå