AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Del Skrevet 3. oktober 2022 Overskriften høres kanskje litt komisk ut men dette er virkelig et problem. Jeg er innlagt på sykehus på firemannsrom og skal ligge her et par dager. Problemet er at jeg sliter med IBS og har derfor mye luft i magen til tider og jeg sliter veldig med dette! Så lurer på hva dere gjør hvis dere er innlagt et sted med flere mennesker og må fise? Hjelp Dette er flaut. Anonymkode: 7f7b5...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hver gang jeg må fikse, enten jeg er alene eller hva som helst, så løfter jeg en rumpeball til siden og da lager det aldri noen lyd hos meg overhodet. Anonymkode: f7379...d30 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Del Skrevet 3. oktober 2022 Har forståelse for diagnosen og at du må la det "stå til", men hadde jeg vært din "samboer" på dette firemannsrommet hadde jeg blitt ufattelig irritert på deg og at du tilsynelatende ikke bryr deg om hvor du fiser. Anonymkode: e8737...a6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Del Skrevet 3. oktober 2022 De fisene holder du inne til du er på toalettet.. hadde gått i klikk om jeg måtte ligge i gasskammeret til en annen pasient🥴 Anonymkode: adde2...6ce 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Del Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har også IBS, og hadde ikke hatt en sjanse i havet til holde de inne eller vente til jeg kom på do. Da måtte jeg vært inne på do hele tiden egentlig 🤷♀️ om andre hadde blitt irritert, så måtte de bare blitt det.. Anonymkode: f8144...fbc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #6 Del Skrevet 3. oktober 2022 Du slipper en lydstille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #7 Del Skrevet 3. oktober 2022 Haha, da skulle du prøvd en natt på barselavdelingen med 3 andre på samme rom, som har null kontroll på musklene nedi der🤢😵😷 Anonymkode: bd154...d60 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #8 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Overskriften høres kanskje litt komisk ut men dette er virkelig et problem. Jeg er innlagt på sykehus på firemannsrom og skal ligge her et par dager. Problemet er at jeg sliter med IBS og har derfor mye luft i magen til tider og jeg sliter veldig med dette! Så lurer på hva dere gjør hvis dere er innlagt et sted med flere mennesker og må fise? Hjelp Dette er flaut. Anonymkode: 7f7b5...1e9 Du fiser. Du er på et sykehus, ts. Ikke på hotel. Og, nei, det er ikke flaut å fise. Sier noen noe på det? Svar «jeg har ibs og fiser hele tiden. Stinker gjør det også. Det er sykdommen min. Har du noe imot at jeg er syk på sykehuset får du be om enerom!» Anonymkode: 2dcd2...d02 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #9 Del Skrevet 3. oktober 2022 Du kan også forklare problemet ditt og høre om muligheten til å få ligge alene. Ikke kreve selvsagt, bare forhøre deg. Anonymkode: 551d8...978 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #10 Del Skrevet 3. oktober 2022 Går an å forklare problemet til de som er der. «Beklager, jeg har IBS så det er ikke alltid jeg har kontroll på luft som vil ut» Anonymkode: a26cf...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 3. oktober 2022 #11 Del Skrevet 3. oktober 2022 Kan du be om enereom pga IBS-en kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. oktober 2022 #12 Del Skrevet 3. oktober 2022 Det går nok sikkert bra tenk på min far som har utlagt tarm og ingen kontroll han ble utskrevet fra sykehuset for 3 uker siden med lungebetennelse det kom ofte lyder men var ingen som sa noe bare han og sykepleier som viste om stomien 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #13 Del Skrevet 3. oktober 2022 Løft vekk den ene rumpeballen, slik anus får fritt utløp, grunnen til fis lager lyd er vibrasjon mellom rumpeballer, gjør du dette blir de helt lydløse Anonymkode: c5aca...ece 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. oktober 2022 #14 Del Skrevet 3. oktober 2022 Jeg tenker at å fise på eget rom er helt innafor, ikke din feil at du ble plassert på 4-manns rom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #15 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): IBS Det heter irritabel tarm syndrom på norsk Anonymkode: a9de0...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #16 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det heter irritabel tarm syndrom på norsk Anonymkode: a9de0...a4b Å IBS er fullstendig greit å bruke Anonymkode: a26cf...1a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. oktober 2022 #17 Del Skrevet 3. oktober 2022 Shit happens. Av for eksempel snorking eller en futt så foretrekker jeg det siste, den er jo tross alt under dynen er den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 3. oktober 2022 #18 Del Skrevet 3. oktober 2022 Du fiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #19 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Løft vekk den ene rumpeballen, slik anus får fritt utløp, grunnen til fis lager lyd er vibrasjon mellom rumpeballer, gjør du dette blir de helt lydløse Anonymkode: c5aca...ece 😂 det der funker en gang i blant, andre ganger gjør det at fisen kommer ut med en voldsom høy lyd Anonymkode: 6a59d...9fd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #20 Del Skrevet 3. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det heter irritabel tarm syndrom på norsk Anonymkode: a9de0...a4b Forkortelsen som benyttes på norsk er IBS. Anonymkode: 529ce...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå