Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!🙋🏼‍♀️

Jeg er nå i uke 5 (4+5), og har siden uke 4 (3+4) hatt mensenlignende smerter av og på. Har lest på ulike forum, og de fleste sier det er normalt, men har også lest at det kan være tegn på spontanabort??
For en time siden fikk jeg sterke smerter nederst i magen som varte i ca 10 min, men det gikk heldigvis over, kan sterke smerter være normalt?😢 Noen andre som har opplevd dette?

Kjenner jeg begynner å bli stresset nå, håper noen kan svare meg🥺❤️

Anonymkode: 80de1...f11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde det. Våknet av det om natten. Det gikk helt fint med mitt svangerskap, det trenger ikke være et dårlig tegn.

Anonymkode: efed9...de8

Skrevet

Jeg hadde to tilfeller med skikkelige smerter på natta i uke 7 og 11. Rie-lignende og var av og på en stund, men ingen blødning.

Fikk panikk for spontanabort, men alt har vært bra på ultralyd. Jeg er nå i uke 22 ❤️ 

Skrevet

Jeg hadde ofte «murringer» som kunne minne om det jeg kjenner før mensen. Men det var rett og slett bare livmor som vokser, å hvor godt man kjenner dette varierer. Med mindre du får sterke smerter eller begynner å blø så hadde jeg tatt det med ro frem til evt tidlig ultralyd. Vi bestilte i uke 9 bare for å se at det var liv, da fikk vi også bekreftelse på at alt så akkurat ut som det skulle på det tidspunktet (uten at man kunne se så mye mer enn hinne, hjerte og en mandelpotet). 

Anonymkode: f0cfd...b0f

Skrevet

Det er et bra tegn:) Det betyr at livmor vokser. 

Anonymkode: a0542...eb2

Skrevet

Ligamentsmerter, helt normalt. Både før og etter positiv test alle tre gangene, har jeg forventet mensen flere ganger om dagen fordi ligamentsmertene er nærmest identisk med mensensmerter. Har tre fullbårne svangerskap og ingen aborter.

Anonymkode: 4c1f8...9b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i uke 23, og har hatt det av og på hele svangerskapet. Jeg fikk beskjed om at så lenge smertene ikke tar seg opp, er det voksesmerter. Jeg kunne ha det i flere timer om gangen, men smertene var alltid like vonde hele tiden. :) det hjalp vertfall meg med å slappe av litt! Tok Paracet når det stod på spm verst. 

Anonymkode: ef5a2...4b5

Skrevet

Ts her

Tusen takk for alle svar! Setter stor pris på det, godt å høre at flere har hatt det slik, og at det har gått bra uansett om dere har hatt slike smerter!🥰 Skal prøve å ikke tenke på det mer 🙈

Anonymkode: 80de1...f11

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...