AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Hei. Jeg lurer på hvilken barneforsikring dere har og hva den dekker. ønsker å tegne barneforsikring for sønnen min men blir litt usikker på hvem som har best forsikring. setter pris på tips. Anonymkode: 230c4...f5a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 If har visstnok den som ble kåret best i test. Anonymkode: b3344...a0a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Det varierer litt. Det absolutt aller viktigste er at forsikringen har en uføredekning som kan videreføres uten ny helseerklæring når barnet blir voksent. Mange som bli syke i barne-/ungdomsalder vil oppleve at de ikke får forsikring som voksen og risikerer dermed svært dårlig økonomi om de blir uføre. Det neste jeg ville sett på er at forsikringen gir utbetaling målt opp mot hjelpestønad. Altså at hvis barnet blir så dårlig fungerende at det innvilges hjelpestønad fra det offentlige som barn, gis også en ytelse fra forsikringsselskapet. Vet Gjensidige har dette, husker ikke hvilke av de andre som har det. Anonymkode: 9b724...1c9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Vi har Tryg fra våre barn. Mest fordi jeg får et godt tilbud gjennom Utdanningsforbundet. Flaks var det da eldste fikk påvist cøliaki. Da fikk hun en engangsutbetaling på 40.000 kroner. Tror ikke mange andre forsikringer dekker dette lenger. Vet ikke egentlig andre forskjeller😅 Anonymkode: 9b052...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå