AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Er det noen som har gjort det og som kan fortelle hvordan det gikk? Var det verdt det å gi et forhold med eksen en ny sjanse eller var det dømt til å mislykkes? Jeg slo opp med min eks i sommer grunnet en tredjeperson. Eksen var ikke fysisk utro, men på grensen til emosjonelt utro i mine øyne. De ble sammen ikke lenge etter at jeg gjorde det slutt, men nå er det også blitt slutt mellom de to. Eksen ønsker å gi vårt forhold en ny sjanse og har lovet bot og bedring. Jeg er fristet til å gi det en ny sjanse, men er samtidig redd for at det skal gå ad undas igjen. Anonymkode: 35ffb...e8a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 du slo opp med han i sommer. Han ble sammen med en rett etter. Nå 3mnd ish senere er han singel og han vil tilbake til deg? høres ganske ustabilt ut. Vet ikke om jeg ville satset på han, men vet hvor vanskelig det er å starte livet med noen og starte på nytt. Hvor gamle er dere forresten? Anonymkode: 23493...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå