Gjest ungpike Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Er det ekkelt når en jente i begynnelsen av 20årene har seg med en ca 20 år eldre mann?
Gjest ungpike Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 jeg vil legge til at vi begge er relativt attraktive hos det annet kjønn....
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 det er jo opp til deg sjøl og avgjøre.. det spiller vel ingen rolle hva vi mener.. alder har ingenting og si,mener jeg da
Gjest dame Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Det kommer an på hva dere selv føler det! Jeg var 17 og hadde et svært kortvarig forhold med en på 35. Jeg var søkende og nyskjerrig, og fikk utløp for mye av det sammen med han. Jeg ser tilbake og synes det var helt greit. Men det kommer som sagt an på om dere trives begge to, eller om en utnytter den andre. Min mening.
Gjest ungpike Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 joda, vi trives godt begge to. Har en bra kjemi - så det er ikke bare sex. kan faktisk prate om alt, og det er sjelden jeg iallefall har truffet en som det
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Ekkelt og ekkelt. Det er et par faktorer du må være klar over dersom dette er noe mer en et eventyr. Dere er på forskjellige stadier i livet. Han kommer til å dø 30 år før deg. Ikke alle rundt deg kommer til å like det. Eventuelle barn kommer til å miste faren sin relativt tidlig. Han har mer livserfaring enn deg. Mitt råd er enkelt: vær realistisk og tenk i gjennom alt dette forholdet innebærer nå og på sikt. Dersom du kommer frem til at dette kan du leve med, så lykke til. Hvis ikke, bør du revurdere forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Jeg ble sammen med en som var 8år eldre enn meg. Fortalte det til mamma og spurte om hun syns han var gammel. Da sa hun at jeg syns nok ikke det nå, siden vi nok var ganske like, men om noen år, da vi ble eldre så kom jeg til å merke forskjellen mer og mer.. Tenkte litt på dette.. hun hadde rett.. Jeg slo opp jeg.. han var 32, jeg 24..
Gjest Very Victoria Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 Det er vel en stor sjanse for at han ser på deg som et trofè og at han sannsynligvis er helten på jobben som har fått tak i "ei ung ei". Så ja, det er ekkelt.
tommeline Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Ekkelt er det ikke! Men jeg vil tro at et forhold med en som er 20 år eldre kan by på litt problemer som man slipper når man er jevnere i alder. Man er på forskjellig stadium i livet. men for all det, det er jo folk som får det til å funke.
Midnattsol Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Jeg ble sammen med en som var 8år eldre enn meg. Fortalte det til mamma og spurte om hun syns han var gammel. Da sa hun at jeg syns nok ikke det nå, siden vi nok var ganske like, men om noen år, da vi ble eldre så kom jeg til å merke forskjellen mer og mer.. Tenkte litt på dette.. hun hadde rett.. Jeg slo opp jeg.. han var 32, jeg 24.. ← Det var vel ikke så mye, 8 år?
iss Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Samboeren min er 14 år eldre en meg. Vi har vært sammen i 8 år og har det helt fantastisk. Men jeg vet at når vi blir gamle vil vi stå ovenfor helt spesielle utfordringer.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #12 Skrevet 30. november 2005 Hvorfor skal hun måtte tenke så mye på framtid, unger osv, slik mange hevder her? Kan hun ikke inntil videre kose seg med denne mannen? ...og se hvor det bærer hen?
Gjest Hel Skrevet 30. november 2005 #13 Skrevet 30. november 2005 Jeg synes ikke det er ekkelt. Kos deg du.
Gjest lilletroll Skrevet 30. november 2005 #14 Skrevet 30. november 2005 Alder betyr som regel ingenting. Er nå min mening.
valentino Skrevet 30. november 2005 #15 Skrevet 30. november 2005 Er det ekkelt når en jente i begynnelsen av 20årene har seg med en ca 20 år eldre mann? ← Kan du forklare hva som er så fordømt attraktivt med eldre menn?
valentino Skrevet 30. november 2005 #16 Skrevet 30. november 2005 hun hadde rett.. Jeg slo opp jeg.. ← Du bestemmer over ditt eget liv skjønner jeg? Slo opp på grunn av noe mamma sa?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #17 Skrevet 30. november 2005 Du bestemmer over ditt eget liv skjønner jeg? Slo opp på grunn av noe mamma sa? ← Skal si man er en positiv mann her ja. 20 år går fint for mange. Kjenner en som er 60 og hun er 40. De har vært sammen i 20 år. Det er slett ikke noe problem der i gården, han er sprekere enn de fleste 40'åringer. Alder er bare et tall...
Gjest Jalileh Skrevet 30. november 2005 #18 Skrevet 30. november 2005 Jeg har ingen greie for eldre menn, så for meg blir det ekkelt i den grad at jeg aldri kunne blitt sammen med en såpass mye eldre mann. Men igjen: du liker han tydeligvis, og han liker deg...så da er det jo ikke ekkelt for dere. Og det er jo det som tells.
Nelle Skrevet 30. november 2005 #19 Skrevet 30. november 2005 Hvorfor skal hun måtte tenke så mye på framtid, unger osv, slik mange hevder her? Kan hun ikke inntil videre kose seg med denne mannen? ...og se hvor det bærer hen? ← Enig. Kos eg du! Trenger ikke tenke så mye på fremtid nå. Det kommer tidsnok. Dessuten kan litt erfaring med en mann som er eldre enn deg komme godt med og gi deg verdifulle erfaringer! Nelle :-)
Gjest Aria Skrevet 30. november 2005 #20 Skrevet 30. november 2005 Dere er begge voksne, og så lenge dere har det bra sammen, er det ingen grunn til å avslutte forholdet. Jeg personlig ville aldri blitt sammen med noen som var så mye eldre enn meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå