Gå til innhold

Gått ned 10 kg på 1 år for å deretter gå ned 5 kg på 1 måned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å skremme meg skikkelig at vekten går sånn nedover. Det er mye psykisk stress i livet mitt som jeg ikke får gjort noe med. Jeg har tatt mine tiltak som å hvile oftere, spise selv om jeg ikke er sulten og slikt. Likevel har jeg gått ned 5 kg den siste måneden. 

Kan jeg begynne på gainer for å gå opp igjen, vil det hjelpe? Jeg har hardt fysisk arbeid på jobb, men begynner å kjenne at kroppen sliter. Jeg har sjeldent tid til å dra på noe treningssenter. Jeg er alene med barn og jobber fulltid så det får jeg ikke til. 

Anonymkode: 19b0c...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har litt ekstra på kroppen, så hadde jeg fulgt opp dersom du har gått ned 5 kg på en måned uten noen form for ekstra trening eller endring i kosthold. 

Kanskje ta en tur til legen for å sjekke litt verdier og sånn? Eller spiser du mindre fordi du stresser? 

Anonymkode: 86f7c...d30

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med mindre du har litt ekstra på kroppen, så hadde jeg fulgt opp dersom du har gått ned 5 kg på en måned uten noen form for ekstra trening eller endring i kosthold. 

Kanskje ta en tur til legen for å sjekke litt verdier og sånn? Eller spiser du mindre fordi du stresser? 

Anonymkode: 86f7c...d30

Jeg har ikke ekstra å ta av. Jeg savner å passe inn i bukser str smal. 

Alle verdier er gode, ingen mangler. 

Anonymkode: 19b0c...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...