AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Er 100% sosialt akseptert å håndhilse igjen nå? I jobbsituasjon og privat? I noen tilfeller føler jeg meg fortsatt usikker. Anonymkode: c7c26...4ef 1
Iso1 Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Nei, syns det bør være frivillig. Jeg unngår det. 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg gjør det ikke, det er fremdeles mye dritt på folk sine hender . Vi bør bli mer oppmerksomme Anonymkode: cda03...c3e 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 Ja, har vært det lenge nå, det inngår i vanlig høflighet. Samfunnet fungerer helt normalt igjen på alle fronter så også å håndhilse, det er bare særinger, OCD mennesker og en og annen muslim som ikke gjør dette heldigvis Anonymkode: 88988...ae1 5
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. oktober 2022 #7 Skrevet 3. oktober 2022 Ja, nå tar folk det som en selvfølge at håndhilse er helt greit igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #8 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, har vært det lenge nå, det inngår i vanlig høflighet. Samfunnet fungerer helt normalt igjen på alle fronter så også å håndhilse, det er bare særinger, OCD mennesker og en og annen muslim som ikke gjør dette heldigvis Anonymkode: 88988...ae1 Da legger jeg meg i gruppen for særinger og står helt fint i det . Tenk på middagsselskap med mye folk, håndhilser og så sette seg til bords. Da er det masse spredning av bakterier. Jeg velger å gjøre grep for å holde meg frisk. Anonymkode: cda03...c3e 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #9 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg gjør ikke det. Hilser på avstand og sier hei jeg heter blabla. Anonymkode: 07b38...594 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #10 Skrevet 3. oktober 2022 Ja dessverre. Anonymkode: 0fcde...3ea 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #11 Skrevet 3. oktober 2022 Vi avholdt begravelse for min far nylig, da var det klemmer og håndhilsing. Hadde vært veldig rart for meg som nærmeste pårørende og ikke ta i mot kondolanser ved graven uten klemmer og håndhilsing. Men så er ikke jeg personlig redd for smitte av noe. Virker som de aller fleste er til ale til normalen der. Anonymkode: 92a11...45d 1
Gjest Villfisker Skrevet 3. oktober 2022 #12 Skrevet 3. oktober 2022 Det har vært helt ok hele tida. Bare tull det vi gjorde når vi lot oss skremme av korona og alle tulltakene.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #13 Skrevet 3. oktober 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Det har vært helt ok hele tida. Bare tull det vi gjorde når vi lot oss skremme av korona og alle tulltakene. Det er tull og vaske hender etter toalettbesøk og da? Anonymkode: cda03...c3e 4
Gjest Villfisker Skrevet 3. oktober 2022 #14 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er tull og vaske hender etter toalettbesøk og da? Anonymkode: cda03...c3e Nei, det er normal hygiene. Korona eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #15 Skrevet 3. oktober 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Nei, det er normal hygiene. Korona eller ikke. Man har hele tida bakterier på hendene, har ikke sagt det dreier seg om korona . Det er bevisst at god håndhygiene gjør oss friskere, men vi kan ikke stole på at folk rundt oss har god håndhygiene. Anonymkode: cda03...c3e 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #16 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da legger jeg meg i gruppen for særinger og står helt fint i det . Tenk på middagsselskap med mye folk, håndhilser og så sette seg til bords. Da er det masse spredning av bakterier. Jeg velger å gjøre grep for å holde meg frisk. Anonymkode: cda03...c3e Du kan vaske hendene dine før du setter deg til bords, og som regel spiser man mat med kniv og gaffel, ikke hendende, når man er i selskap. Anonymkode: 00616...6d4 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #17 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan vaske hendene dine før du setter deg til bords, og som regel spiser man mat med kniv og gaffel, ikke hendende, når man er i selskap. Anonymkode: 00616...6d4 Når det er store selskap så hilser man ofte på sidemannen og da løper man ikke å vasker seg etterpå. Og man tar jo i ting med hendene og. Anonymkode: cda03...c3e
Gjest Villfisker Skrevet 3. oktober 2022 #18 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man har hele tida bakterier på hendene, har ikke sagt det dreier seg om korona . Det er bevisst at god håndhygiene gjør oss friskere, men vi kan ikke stole på at folk rundt oss har god håndhygiene. Anonymkode: cda03...c3e Nei, men hvor mange av oss spiser fingermat rett etter håndhils?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #19 Skrevet 3. oktober 2022 Ja. Syns også jeg hører flere og flere klager over omgangssyke og lignende. Rart det. Anonymkode: 0136a...178 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #20 Skrevet 3. oktober 2022 Ja, i alle fall på min arbeidsplass og krets. Anonymkode: dd883...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå