Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Hvis kjæresten trente, spiste sunt og var normalvektig før «forholdskiloene» snek seg innpå - hvordan forholde seg til dette? Ta det opp eller dumpe vedkommende?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Det er dessverre mange som lar seg selv forfalle i forhold, og så tar "skippertak" mellom forholdene for å komme seg i form nok til å lure noen nye på kroken. Jeg var i et slikt forhold selv, som tok slutt, men det var ikke kun på grunn av at vedkommende "este ut". Jeg har en aktiv livsstil og liker at partner også tar vare på seg selv. Anonymkode: 74165...acc 2
Ellah Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Spørs litt hvor tjukk han blir. Så lenge han fortsatt kan være med på å være aktiv og ikke hele tiden vil sitte i sofaen hadde jeg ikke tenkt så mye over det. Er ikke kroppen hans jeg blir sammen med uansett, selvom det selvsagt er en fordel å ha en nogenlunde fin kropp før jeg blir forelsket. Om det ikke funker for deg at han har lagt på seg ville jeg snakket med han om det før jeg gikk til steget og dumpet han, om det er sånn at du fortsatt vil være kjæreste med han. Virker som du ikke lenger er like interessert? Er det da kun kroppen, eller det at han har blitt lat? Er flere måter man kan legge det frem på. Jeg ville kanskje gått for lathet delen, at du skulle ønske han ville være med på trening da du synes det er koselig å ha den hobbyen sammen eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Det spørs litt på kjønn. Såvidt jeg forstår av forumet er det dumpegrunn om kjæresten er mann, men er det en kvinne som legger på seg, er det viktig å støtte henne. Anonymkode: ee7a4...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spørs litt på kjønn. Såvidt jeg forstår av forumet er det dumpegrunn om kjæresten er mann, men er det en kvinne som legger på seg, er det viktig å støtte henne. Anonymkode: ee7a4...0bf Ikke glem depresjoner da Selv om den overvektige personen døtter innpå alskens usunnheter, så er det greit. Fordi hen er deprimert. Kanskje. Muligens. Anonymkode: c80d4...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå