AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Hvordan er det å jobbe som DPS-psykolog med tanke på at behandlingen ofte slutter før pasienten blir frisk? Synes dere psykologer det er tungt å ikke få følge pasienten helt til hun blir frisk og kanskje ikke vet om pasienten vil få det bedre eller verre når behanlingen blir avsluttet? Anonymkode: 3c49c...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Er ikke pasienten frisk men fortsatt syk i en alvorligere grad så blir de avsluttet hos dps ja, men da blir d eogså overført til kommunen og blir tatt godt vare på der. Anonymkode: 30515...8d4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke pasienten frisk men fortsatt syk i en alvorligere grad så blir de avsluttet hos dps ja, men da blir d eogså overført til kommunen og blir tatt godt vare på der. Anonymkode: 30515...8d4 Jeg forstår at det er intensjonen, men kan ikke si at det er min erfaring. Finnes det noe statistikk eller faktagrunnlag for å se om det stemmer? Anonymkode: 29888...158 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er ikke pasienten frisk men fortsatt syk i en alvorligere grad så blir de avsluttet hos dps ja, men da blir d eogså overført til kommunen og blir tatt godt vare på der. Anonymkode: 30515...8d4 Jeg ble overført til kommunen, og det fungerte greit, men ble dårligere når jeg ble avsluttet der også. Er nå henvist til DPS igjen. Anonymkode: 18080...459 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg avsluttet på DPS i juni, og syntes da at det var litt rart, for jeg følte ikke at jeg var kommet helt i mål. Men så viste det seg at jeg hadde fått masse verktøy med meg, så jeg har klart å jobbe videre med meg selv, og føler nå at det bare er veldig deilig å være ferdig på DPS. Anonymkode: ac9af...d06
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg avsluttet på DPS i juni, og syntes da at det var litt rart, for jeg følte ikke at jeg var kommet helt i mål. Men så viste det seg at jeg hadde fått masse verktøy med meg, så jeg har klart å jobbe videre med meg selv, og føler nå at det bare er veldig deilig å være ferdig på DPS. Anonymkode: ac9af...d06 Hvilke verktøy har du fått? Jeg blir nysgjerrig på hva folk legger i det. Anonymkode: 23b29...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå