AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har i lenger tid slitt med b 12 mangel men får jevnlig injeksjoner, siste var 1 september. De siste tre ukene er formen min blitt verre og verre. Det begynte første uken med at jeg var utrolig trøtt og ble svimmel ved å reise meg, men gikk over noen sekunder etter. Men var sånn hver gang jeg reiste meg opp. Og det ble verre utover dagen… så tok jeg samboer på fersken med chatte med en dame og da raste hele verden for meg.. jeg har mistet all tiltro til alt… jeg mistenker han hele tiden for alt mulig å går konstant med en følelse av at han skjuler noe for meg enda han har sagt jeg kan se over alt, gitt meg koden på iPaden men det hjelper liksom ikke når dem dagen etter plutselig var venner på face. Han bruker også mye tid på sosiale medier(alltid gjort det) har masse godlukt på når han drar ut men aldri hjemme. Dette er et relativt ferskt forhold, kun vært sammen siden juni. Men det som er nå da etter dette skjedde så klarer jeg ikke se noe fremtid, jeg er bare trist og lei.. overdrevent sjalu og så utrolig svimmel. Kvalm og elendig form. Har vært hos legen og håper på svar fra prøver etterhvert.. har også fått høyt blodtrykk og kroppen får ikke nok oksygen.. hva kan dette være? Overreagerer jo på alt. Alle følelser ligger nesten utenpå meg 😞 bare lyst grave meg vekk og ned… Anonymkode: 6b561...031
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Hva sier legen? Ville utvilsomt droppa den fyren. Vært sammen i så kort tid, også er det allerede sånn at han har kontakt med andre damer eller vil fortsatt "være på markedet". Uten han har du en bekymring mindre. Anonymkode: dc107...d7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå