AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Hvor mange grader tenker dere er passe til å begynne med foret regntøy? Anonymkode: 2e44c...878
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Under 10 grader kanskje. På generell basis vil jeg fraråde fôret regntøy, det er klamt og ekkelt og selv om det er en sikkerhetsmargin rundt erme- og beinåpninger er det likevel unngåelig at fôret blir vått det også. Det er veldig mye bedre på alle måter å bruke vanlig regntøy og så ull eller fleece under. Anonymkode: 46fab...b7b 3
Anonym6789 Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Enig med innlegget over. Om det først blir litt vått så suger fôret til seg vann oppover armer og ben. Vi kjøpte det ved barnehagestart, og slet også med å få det tørt til neste dag. Måtte ta det med hjem hver dag. Bi hadde fleece på innsiden da, mulig ull er bedre 😊
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Så rart, jeg har bare positive erfaringer med foret regntøy! 😄 Både fra Kattnakken og Ellos f.eks. Ikke opplevd at foret "suger til seg vann".. og blir det vått, tørker det jo kjapt om du vrenger dressen. Klær under vanlig regntøy blir jo også vått? Anonymkode: b97ac...577
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så rart, jeg har bare positive erfaringer med foret regntøy! 😄 Både fra Kattnakken og Ellos f.eks. Ikke opplevd at foret "suger til seg vann".. og blir det vått, tørker det jo kjapt om du vrenger dressen. Klær under vanlig regntøy blir jo også vått? Anonymkode: b97ac...577 Jeg har heller ikke dårlig erfaring. Syns imidlertid barnehagen har vært for dårlig til å ta på fleece eller ull under regntøy så jeg kjøpte fora for da er det hvert fall noe varme i det. Nå som jeg har en førsteklassing kan jeg nok bare glemme at han skal gidde og ta på fleece og deretter regntøy. Så tenkte fora var bedre for da blir det noe varme i det.. Anonymkode: 2e44c...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå