AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har nettopp sendt brev med ønske om å få tilsendt journal. Ser på posten sine sider at det tar 2-3 dager å sende brev. Også regner jeg med de får en god del brev at det tar litt tid etter at brevet har kommet frem og til man får journalen? Og de sender journalen digitalt, så slik sett tar det jo litt kortere tid. Jeg tilhører forøvrig Helse Møre og Romsdal (Ålesund), om det skulle ha noe å si. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar? Anonymkode: 99908...56d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Journalen min tilhørte avdelinger på forskjellige steder og ble printet ut og sendt fra hver avdeling (alle under Ahus, men lå på fem avdelinger fordelt på to ulike bygg i Ski, seks avdelinger fordelt på to bygg i Lørenskog, en avdeling på Skjetten og en avdeling i Lillestrøm 🙈). Første del kom etter ti dager og siste del kom etter tre-fire måneder. Anonymkode: f6411...f31
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Journalen min tilhørte avdelinger på forskjellige steder og ble printet ut og sendt fra hver avdeling (alle under Ahus, men lå på fem avdelinger fordelt på to ulike bygg i Ski, seks avdelinger fordelt på to bygg i Lørenskog, en avdeling på Skjetten og en avdeling i Lillestrøm 🙈). Første del kom etter ti dager og siste del kom etter tre-fire måneder. Anonymkode: f6411...f31 Takker for svar 😊 Flere med erfaring? Anonymkode: 99908...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå