Gå til innhold

Han var ikke klar for dating, jeg svarer at han er ikke min type, enige i vennskap - borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilfeldigvis i snakk med en fyr. Praten var både lett og morsom, vi hadde mye til felles og felles venner. Han er ikke min type med tanke på flørt, forhold, osv, men vennskap er jo fint. 

Så sier han at det ikke var riktig med dating for han ennå, han var ikke over en eks. Han håpet at jeg ikke så på denne praten som en mulig date. Jeg svarte ganske ærlig at jeg har ikke tenkt tanken en gang, vennskap er det beste. Jeg sa til han at han er ikke helt min type uansett, men personligheten hans er fin. Han syns det var fint at vi tenkte det samme.

Så da gikk vi fra å skravle hele tiden til sletting på snap og sosiale medier. 

Altså, hvorfor? Vi var jo enige om at vennskap var fint. 

Gjorde jeg noe feil?

Anonymkode: a7fb3...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fant vel noen han var klar for å date, da? 

Anonymkode: 91905...d20

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han fant vel noen han var klar for å date, da? 

Anonymkode: 91905...d20

Men vi var uansett enige omnet vennskap, så hvorfor forsvinne fra et fint vennskap?

Skrevet

Han er helt motsatt av hva jeg faller for, så jeg hadde ikke det i tankene i det hele tatt. 

Skrevet

Han tålte ikke at du var ærlig. Han trodde han skulle ha deg på gress og være litt sånn player. Han ble fornærmet når du så tydelig sa i fra at du slett ikke var interessert. Smålig, liten type, det der. Sutrer nok til mamma nå

Anonymkode: 0a614...ff7

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han tålte ikke at du var ærlig. Han trodde han skulle ha deg på gress og være litt sånn player. Han ble fornærmet når du så tydelig sa i fra at du slett ikke var interessert. Smålig, liten type, det der. Sutrer nok til mamma nå

Anonymkode: 0a614...ff7

Tror du virkelig det? Hvorfor ta opp et slikt tema i det hele tatt da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du virkelig det? Hvorfor ta opp et slikt tema i det hele tatt da? 

Høy på seg selv. Kanskje han likte deg bedre enn han ville innrømme og så når du slang den i fleisen ble han snurt og egoet fikk en knekk😂

Anonymkode: 481ed...17b

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har tydeligvis fisket etter om du var interessert på tidenes teiteste måte. Han ville åpenbart at du skulle bli skuffet og være tålmodig og vente på at han skulle bli klar for dating, dvs han ville nok ha sex og en flørt, men ikke ett forhold med deg.

Anonymkode: 58ba3...040

• Liker 7
Skrevet

Det var unødvendig av deg å si at han ikke var din type. Litt barnslig kanskje. Som når noen dumper deg og du sier "det bryr meg ikke, jeg hadde tenkt til å slå opp med deg uansett fordi du er så stygg". Litt den viben

Anonymkode: 9a36a...3ff

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Han var vel ikke ute etter en ny venn da. Hadde vel lyst til å date, men kjente at han ikke var klar for det likevel og var ærlig om det. Så får han i fleisen at han ikke var din type uansett, det er jo litt frekt å si. Man kan si sånt på en hyggeligere måte. Skjønner godt at han ikke orker å holde liv i relasjonen videre. Dere har vel ikke engang møttes? Så det er jo ikke akkurat et dypt vennskap. Move on :) 

Anonymkode: 6a658...b63

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

"Du er ikke min type uansett" - her virker du jo som en snurt tenåringsjente 🙂

Anonymkode: a1f0a...119

• Liker 5
Skrevet

Mange menn er ikke reellt interesserte i vennskap med kvinner. I alle fall ikke venninner som de ikke ville pult om anledningen bød seg.

Anonymkode: 8ed95...bcf

• Liker 1
Skrevet

Det var unødvendig av deg å si at han ikke var din type. Litt barnslig kanskje. Som når noen dumper deg og du sier "det bryr meg ikke, jeg hadde tenkt til å slå opp med deg uansett fordi du er så stygg". Litt den viben

Anonymkode: 9a36a...3ff

Det var ikke sånn i det hele tatt. Jeg tenkte at han skal ikke bekymre seg for at jeg skulle hatt en interesse for han. Så fortsatte jeg som før og det var det. 

• Liker 1
Skrevet

Han var vel ikke ute etter en ny venn da. Hadde vel lyst til å date, men kjente at han ikke var klar for det likevel og var ærlig om det. Så får han i fleisen at han ikke var din type uansett, det er jo litt frekt å si. Man kan si sånt på en hyggeligere måte. Skjønner godt at han ikke orker å holde liv i relasjonen videre. Dere har vel ikke engang møttes? Så det er jo ikke akkurat et dypt vennskap. Move on :) 

Han var sammen med ei venninne av meg, bare det tar bort interesse. Jeg kunne aldri datet en som har vært med ei venninne. Ikke syns jeg han er spesielt kjekk heller, men jeg sa det ikke sånn. Jeg sa bare kort at han er ikke min type, praten går lett og vi har mye til felles. 

• Hjerte 1
Skrevet

Joda, vi har møttes mange ganger. Både før og etter han var sammen med ei venninne. Så har vi flere felles venner. 

Skrevet

Han synes dere hadde så god kjemi at han tok det for gitt at du var du var interessert i noe mer. Derfor sa han at det ikke var riktig med dating for han ennå. Når du da svarer at du aldri har vært interessert så ble han sur og flau. Han var antagelig ikke interessert i vennskap, men sa det for å komme unna med verdigheten sånn halvveis i behold.

Anonymkode: aaa1e...125

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han synes dere hadde så god kjemi at han tok det for gitt at du var du var interessert i noe mer. Derfor sa han at det ikke var riktig med dating for han ennå. Når du da svarer at du aldri har vært interessert så ble han sur og flau. Han var antagelig ikke interessert i vennskap, men sa det for å komme unna med verdigheten sånn halvveis i behold.

Det hadde blitt feil om jeg hadde svart kort ok så hadde han fortsatt i håp også da? Så det ville blitt feil uansett svar? 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det hadde blitt feil om jeg hadde svart kort ok så hadde han fortsatt i håp også da? Så det ville blitt feil uansett svar? 

Hæ? Det ble vel ikke feil det her. Du har ikke gjort noe galt, du. Han får ta ansvar for sine egne følelser.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle han være venn med deg?

Anonymkode: bbbe2...a31

• Liker 1
Skrevet

Du Ts… venner er noe man blir gradvis eller er. Det er ikke noe man spør om å være, ihvertfall ikke hvis man er eldre enn 6 år. Det er bare ikke sånn det foregår, rart du ikke vet det. Eller ville du spurt en dame på jobben som du kjenner litt «Skal vi være venner?» Nei, selvsagt ikke.

Denne «vi kan jo være venner»-frasen er bare det, en tom frase. For på en hyggelig måte å signalisere at man ikke er interessert. De færreste har behov for stadig nye venner.

Anonymkode: 914d9...95a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...