AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Hvem elsker bra sammen? Dem som gir signaler til hverandre på forhånd og endelig finner sitt ultimatum der dem kan uttrykke begjæret ovenfor hverandre? Hva er din historie? Alder? Var det kommunikasjonen som førte dere tettere? Anonymkode: 98437...6e9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem elsker bra sammen? Dem som gir signaler til hverandre på forhånd og endelig finner sitt ultimatum der dem kan uttrykke begjæret ovenfor hverandre? Hva er din historie? Alder? Var det kommunikasjonen som førte dere tettere? Anonymkode: 98437...6e9 Her er vi eldre mann og yngre kvinne, og vi har dyrisk seksuell kjemi. Var gnistrende fra første stund, vi bare matcher veldig, veldig bra. Anonymkode: e81cb...d14
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Vi har vært sammen i 16 år, og er rett og slett veldig glad i hverandre. Jeg flørter veldig mye med ham, og skryter av ham hele tiden. Og stryker over kroppen hans og klyper ham i rumpa. Han er veldig mottakelig for oppmerksomhet og er veldig kosete. En ting som skiller seg ut er at jeg har veldig mye respekt for ham. Men vi har også alltid hatt en spesiell kjemi. Vi er i tidlig 40-årene. Anonymkode: 28e2a...de6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Vi hadde fra starten en gnistrende seksuell kjemi. Han er den første mannen jeg ikke trengte tid på å bli trygg på før sex. Jeg bare måtte ha ham, og vi hadde sex på andre møte. Vi har et ganske likt tenningsmønster også, og det tror jeg har bidratt mye til at gnisten opprettholdes, men også at vi kommuniserer åpent og ærlig angående sex. Han har fått klare beskjeder dersom ting han gjør ikke pirrer meg, men medfører det motsatte, og har tatt det til seg. Jeg har tilsvarende vært åpen og mottagelig for hans anmerkninger. Dette uten at vi blir sure og såre/fornærmet. Så liker vi begge at det er mye flørt og kos, også utenom sex. Dette også opprettholder vårt sexliv. Samt at begge to nyter å gi den andre nytelse. Ingen av oss er interessert i sex den andre ikke ønsker eller nyter. Det er bedre å legge seg kåt en kveld enn å mase på sex når den andre ikke er kåt. Vi er begge, helt naturlig, opptatt av at sex alltid skal være godt for begge to. Det ene ikke ønsker utelukkes, om det er fantasier ene har, eller ønske om sex når andre ikke er lysten. Vi passer sammen seksuelt, og begge to har god seksuell forståelse. (Angående at begge alltid skal nyte.) Så enkelt er det vel egentlig. Anonymkode: 17158...89f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå