Gå til innhold

Jeg skal på date idag. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hit me with your best tip! Hva er ditt beste tips for en første date? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg sjøl .. det han eller henne skal like til syvende og sist.

Anonymkode: 12a8c...3ac

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke vær så opptatt av å snakke om deg selv eller spørre ham ut. Slapp av, og la samtalen være opp til han også

Skrevet

Smil hvis du liker han men ikke gidd å sitt med et påklistret smil å jatt hvis han forteller noe meningsløst eller gørrkjedelig. Menn skal ikke tro de er guder bare fordi de snakker med en dame. 

Ikke vær redd for å stille spørsmål som betyr noe som politikk, abort spørsmål, grenser for utroskap osv

Anonymkode: 56df7...db5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Smil hvis du liker han men ikke gidd å sitt med et påklistret smil å jatt hvis han forteller noe meningsløst eller gørrkjedelig.

Haha, dette kunne lett vært meg på date😅 Hvis jeg kjenner at kjemien er feil eller daten kjeder meg på noe som helst måte, så føler jeg likevel jeg må være høflig og imøtekommende, så jeg smiler og lytter, og daten aner nok ingenting om at jeg allerede har bestemt meg for at det ikke blir flere dater.. jeg sier fra skriftlig etterpå, takker høflig for en hyggelig date, og skriver at det dessverre ikke føles riktig for meg å gå videre, men ønsker han lykke til😅

Anonymkode: 89d6c...0ca

• Liker 2
Skrevet

Vær deg selv, prøv å ha det så hyggelig som mulig, vær høflig.

Anonymkode: 8259e...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...