Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lest kommentarene, men jeg tenker at barna våres må lære å leve utifra hva man klarer å gjennomføre. Har man dårlig råd, så har man det. Barn har ikke vondt av å ikke reise på ferie, det er mange som opplever det. Kanskje de igjen blir mer bevist på skolegang, karakterer og hvilken utdanning de vil ha. Vær hjemme og Kos dere med det dere kan❤️

Anonymkode: 489e8...78d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunen har ofte mange høstferietilbud til barn og ungdom som ikke koster noe. Sjekk ut hva som gjelder i din kommune. Har vært alt for dårlig på å sjekke ut dette selv, men i år gjorde jeg det og har meldt ungene på både skøyting, turn og svømming denne uken🙂

Anonymkode: 5f15d...229

• Liker 2
Gjest takinova
Skrevet
solsolsol skrev (På 3.10.2022 den 11.45):

Vi drar aldri noe sted i småferiene, ungene elsker å ha TID uten treninger og opplegg, bare sløve og lese, spille, se film og sånt. I dag har de minste perla halloweenpynt og de eldste har spilt fotball (med seg selv) ute. Nå spiller noen fifa og noen risk. Hverdagen er så full at det er fint å ha tid til ingenting også. 

Samme her, men nå skal det sies at vi er på hytta da, men gjør ingenting annet enn om vi var hjemme. 

Jeg tror om jeg var i din situasjon at jeg hadde brukt "mye penger" på en aktivitet - som dere vanligvis ikke prioriterer, og ellers bare er hjemme og koser dere.

Skrevet
On 10/3/2022 at 8:47 AM, AnonymBruker said:

Så koselig 💕

Vi er fire så regner med det blir dyrere 🙈

Anonymkode: 981fa...e37

Trenger ikke bli dyrere, mange leier ut per enhet, ikke per person. Er det plass til 4 er det det det koster. Vi leier selv ut hytta på Airbnb, og det er hytter i mange prisklasser. Finn.no er kanskje enda bedre fordi Airbnb tar et gebyr i tillegg til det utleier skal ha.

Dere har ikke et eller annet medlemsskap som gir rabatt på båt til Kiel eller Danmark (kommer an på hvor dere bor selvfølgelig)? Mat må man ha uansett, så om dere lar det gå litt sport i å reise på budsjett kan det bli en gøy tur likevel. Gjør det samme med ukeshandelen, 3000 hørtes mye ut, men har man to gutter i verste voksealder blir det kanskje slik. Jeg har to småspiste jenter, klarer lett å handle for under 1000-lappen om jeg må (men da handler vi for å ha mat på bordet, ikke masse utvalg eller fancy middager). 

Anonymkode: 50d0b...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...