AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Noen gode sjeler som kan sende meg digitale klemmer? Føler meg så ensom og forlatt. Fant ut at mannen har vært utro i over 1 år, og det forståelig da jeg hadde sikkert gjort det samme som han om jeg var like udugelige og hadde like korrupt sjel som han. Ekteskap har vært på bærtur, så er ikke sjokkert akkurat. Jeg klagde på for lite intimitet, men skjønner nå at han hadde allerede blitt tilfreds annet sted. Jeg har skarp tone og snakker fra levera og har vært ofte i problemer ppga.det. Pga. ekteskapsproblemene har jeg vært tydelig med han om at jeg hadde forlatt dette forholdet på 1,2,3 om det ikke hadde vært barnet på 9 år og den uplanlagte svangerskapet jeg går gjennom nå. Dette før jeg fant ut om utroskapet. Han derimot, kunne finne på å gråte over at vi ikke kan finne en løsning til å få dette til å fungere. Han kom med gledestårer når jeg ble gravid nr.2. Snakket om oppussing av kjøkkenet, planla sommerferien for meg, drev å handla inn babyklær. Kysset meg dag og natt og sa alltid at han elsket meg, skrøt alltid om maten, gjort det i alle år, så ikke noe nytt, skrøt alltid i alle år om hvor fornøyd han var med meg som partner og hvor heldig han var som fikk så mye støtte av meg i alt han trengte. Er ikke bekymret for det økonomiske. Han ble nylig fengselet nå og kan få dom på 1-4 år. Alt går så galt. Jeg er så lei. Jeg har blitt bedratt, sitter på boliglån på 7 mil, som må nok selges, kommer sikkert til å føde alene og ha omsorg for begge barna. Det som smerter mest er følelsen av at jeg gikk til sengs og trodde at til tross for ekteskapsproblemene våre er vi lojale og har håp om å fikse dette. Det smerter så mye fordi til tross for tøff svangerskap har holdt meg i form, lagt på bare 2 kg og er i 3 trimester nå, tatt vare på meg og sørget for at han visste at jeg kunne tenke meg oftere sex. Men han var jo "mett" av sex. Livet mitt skinner ikke nå. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle gjøre det med ungene, han har ikke fått dom, men er varetektsfengslet med kontaktforbud. Anonymkode: d11f5...f92 2
911 Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Du er sammen med en som, i tillegg til å være notorisk utro, også er kriminell. Kom deg bort snarest. Det kan se litt mørkt ut akkurat nå, men det ordner seg på sikt, både med ungene og økonomien. Finn deg en stabil og skikkelig mann. Dette var trist lesing. Ønsker deg all mulig lykke til og gir deg selvsagt en god og varm klem ❤️ 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 ❤️kom deg vekk og snu deg aldri tilbake Anonymkode: bffa4...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå