AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har i flere år slitt med såre slimhinner i inngangen til skjeden som pleier å forverres etter at jeg har hatt mensen eller sex, da ender det ofte med at jeg blir enda mer sår og det begynner å klø. Kjøper da en soppkur også blir det alltid bedre igjen etterpå. Etter at jeg hadde mensen nå sist så begynte plutselig underlivet mitt å lukte veldig vondt, det pleier det aldri å gjøre og i tillegg ble jeg selvfølgelig sår og det klør. Leste på nettet at det kan være bakteriell vaginose og/eller soppinfeksjon. Var på apoteket å kjøpte stikkpiller mot bakteriell vaginose som jeg har tatt et par dager nå. Lukten er borte men er fremdeles veldig sår og det klør litt. Regner med at underlivet ikke blir sårt og kløende av BV? Om det ikke blir bedre etter at jeg er ferdig med kuren så tar jeg en soppinfeksjon kur etterpå. Jeg ble litt nervøs i kveld fordi jeg smøret meg med en gelé mot BV som jeg også har brukt noen dager nå, og når jeg tok ut fingeren var den full av brune små klumper, hva i all verden kan det være?? Har aldri sett noe lignende før. Jeg vet at ved en soppinfeksjon så kan man få en hvit cottage cheese lignende utflod, men ikke en brun cottage cheese utflod? Leste at hvis utfloden er brun så tyder det på at det er gammelt blod, men jeg hadde mensen for to uker siden så det kan ikke være det heller. Noen som vet hva dette kan være og bør jeg være bekymret? Anonymkode: c6531...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå