Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #1 Del Skrevet 23. oktober 2002 er det noen som vet hva timelønna er som lærervikar i den offentlige skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppelure iil Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 Noe under 100-lappen mener jeg å huske. Ikke veldig bra nei. Jobbet som det da jeg var arbeidsledig. Og jeg tapte penger de timene jeg jobbet! Det er tragisk det!! Tenk så mange flinke mennesker skloen minster på den lønna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. oktober 2002 #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 :o Det var over hundrelappen mener jeg å huske... ca 180 tror jeg.. Det er viss du stiller opp på kort varsel altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #4 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg fikk 125 i våres, og da tror jeg at jeg fikk mindre enn det jeg egentlig skulle ha. Jeg hadde samme klassen i flere uker, og da tror jeg reglene er slik at man skal få mer lønn, fordi man må bruke mer tid på forberedelser enn hvis man må stille opp på kort varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg tror det kan ha noe å si om du er utdannet lærer eller ikke, mener å ha hørt at ufaglærte får mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 27. oktober 2002 #6 Del Skrevet 27. oktober 2002 Det spørs hvor i landet man jobber tror jeg.. I trondheim kommune tjener en ufaglært 116 kroner timen. En faglært tilkallingsvikar tjener 166 kroner timen.. Det var bedre betalt før, men etter "skolepakke 2" har lønna til vikarer gått ned en god del. Så er det jo og forskjell på skole og Sfo. Og i tillegg forskjell på om du er vikar for en lærer eller assistent. Om du er vikar for en assistent tror jeg lønna er fra 80 til 100 kroner, spørs hvor mye erfaring du har. Ikke alle skoler er like flinke til å si fra hva/hvem du er vikar for. Så mange kan få seg en overraskelse når lønna kommer. :x Kjipt å være utdannet og lede klassen og i ettertid finne ut at man ble lønnet som assistent!!!! Skjedde med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå