AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Elsker gode grøssere, men er litt kresen når det kommer til film generelt i alle sjangre. Lei av å slite meg igjennom dårlige filmer, som er lett gjort med alle alle kvantitetsfilmene som kan strømmes i dag. I helga kom samboer hjem med denne filmen lånt av en kompis. Er den verdt et forsøk? Gode grøssere jeg har likt fra før er ‘Shining’, ‘The Ring, ‘Annabell’, ‘Veronica’, IT, ‘A quiet place’ , ‘The Conjuring for å nevne noen. Anonymkode: 622f7...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ja, den var bra, men spesiell.. lover deg at du aldri har sett noe lignende😀 Anonymkode: a696c...78a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 Bra, men ikke skummel på noen måte. Anonymkode: 9faca...b4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 3. oktober 2022 #4 Del Skrevet 3. oktober 2022 Jeg synes Lamb (2021) er en strålende film. Selv om den er listet under horror er det ikke først og fremst den sjangeren jeg ville brukt først for å beskrive filmen, det er mer et lavmælt drama om kvelende sorg med fantasy- og horror-elementer. Absolutt ikke "cattle prod cinema" som bare vil ha deg til å skvette, slik som feks Paranormal Activity (2007) og tilsvarende, men mer i samme gate som Rosemary's Baby (1968), Don't Look Now (1973), El orfanato / The Orphanage (2007) og The Witch (2015). Så ja, sorg og savn blandet med 'folk horror' og noe nyfødt som ikke er helt som forventet. Anbefaler den på det varmeste, en av mine favoritter fra 2021 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Del Skrevet 5. oktober 2022 Takk for svar alle sammen, da er det visst bare å glede seg!😊 Slik du @Melpomene beskriver filmen høres den perfekt ut for meg🥰 Anonymkode: 622f7...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 5. oktober 2022 #6 Del Skrevet 5. oktober 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar alle sammen, da er det visst bare å glede seg!😊 Slik du @Melpomene beskriver filmen høres den perfekt ut for meg🥰 Anonymkode: 622f7...644 Herlig! Håper den faller i smak ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #7 Del Skrevet 17. oktober 2022 Melpomene skrev (På 5.10.2022 den 12.06): Herlig! Håper den faller i smak ❤️ Likte den kjempegodt! Har du sett den svenske filmen ‘Grensen’? Den må du se hvis ikke. Samme sjanger. Og samme forfatter som skrev ‘La den rette komme inn’. Ekkel, sær, grusom, varm, vakker og visuell fin på samme tid. Anonymkode: 622f7...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 18. oktober 2022 #8 Del Skrevet 18. oktober 2022 On 10/17/2022 at 1:17 AM, AnonymBruker said: Likte den kjempegodt! Har du sett den svenske filmen ‘Grensen’? Den må du se hvis ikke. Samme sjanger. Og samme forfatter som skrev ‘La den rette komme inn’. Ekkel, sær, grusom, varm, vakker og visuell fin på samme tid. Anonymkode: 622f7...644 Så artig å høre at du likte Lamb Har ikke fått sett Gräns ennå, men den står høyt på ønskelista, takk for påminnelsen 😃 Håper den ramler innom en strømmetjeneste nær meg snart, om ikke får jeg leie den Samboeren og jeg har "spooktober"-maraton nå frem til Halloween, så da passer det jo ekstra godt med nordisk folkehorror/mysterie ❤️ (Låt den rätte komma in (2008) likte jeg veldig godt også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå