AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Jeg pynter meg sjeldent, men skal på en helgetur med mannen og har lyst til å være ekstra fin. Kommer til å være pluss 10 grader ca dit vi skal. Har normal kroppsform, vil gjerne fremheve pupper og skjule rumpe da den er flat og dvask 😅😅 Viktig at det er nylonstrømper da det er noe han tenner på (pynter meg ofte med sexy undertøy) Sko som er sexy, men som det går an å gå med. Er i 40årene, han i 50 årene. Tips til antrekk fra topp til tå? Anonymkode: 5318e...f30 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Er det slik at du ikke har klær du tror han liker? eller Har dere så dårlig kommunikasjon at du ikke vet hva han liker (bortsett fra nylonstrømper) ? Et par i 40-50 års alderen og så hjelpeløse... Hilsen mann Anonymkode: 2b776...096
Gjest AprilRyan Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Hva med en omslagskjole? De pleier å være ganske behagelige og fremhever puppene. Hvis du velger en der skjørtet går utover så skjuler du rumpa. Sko er jeg ikke så god på, men du kan kanskje velge noen med en tykkere hæl. De er ofte bedre å gå i enn tynne hæler.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 På denne tiden av året bruker jeg trange gensere som fremhever brystene mine, og enten midjeskjørt med strømper under eller en stram jeans og ankelstøvletter når jeg skal pynte meg Anonymkode: ddabe...993 1
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 https://www.google.no/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjY7Mb0v8T6AhUHYRgKHdZHAV4YABAFGgJsZQ&sig=AOD64_0o_JZrMNhazYN62e6_FZrr8m0qWw&adurl&ctype=5&ved=2ahUKEwja87v0v8T6AhWFBxAIHZ4gAHUQwg96BAgBEFY 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): På denne tiden av året bruker jeg trange gensere som fremhever brystene mine, og enten midjeskjørt med strømper under eller en stram jeans og ankelstøvletter når jeg skal pynte meg Anonymkode: ddabe...993 Hva er et midjeskjørt? Anonymkode: 73424...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå