Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som har eksempler på adventskalender til barna som ikke bare inneholder no småting hver dag? Erfarer at det er ting som blir lagt i en skuff eller noe lignende. 
Dele opp en større gave i mindre gaver? 
Bare på søndager?

hvordan gjør dere det? :)

og ja, jeg vet de ikke trenger det og alt det der, men dette er noe jeg ønsker. 

Barna i skole og barnehagealder 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snop er jo alltid en suksess 

opplevelser- feks pepperkakelaging osv 

Kanskje et par større ting (kinobiletter) 

ting de trenger- det er lov å gi sokker eller ny lue i julekalender av og til 

Anonymkode: 13e53...b7b

Skrevet

Mine unger får en blanding av tradisjonsgaver som kommer hvert år, snop, ting de trenger og opplevelser. Det kostet en del de første årene, de får pynt til rommet, juletrekule, adventstjerne, julebok, adventkalenderbok, julekopp, julesengetøy og mer som er helt likt hvert år.

Skrevet

Vi har endel faste ting i kalenderen- mye som jeg uansett ville kjøpt elle Erling vi gjør sammen i adventen f.ks julesokker, julegenser, godteri i helgene, billetter til kino, julemarked, lille julaften er alltid ny pysj.  Når de var mindre delte jeg opp juleantrekket- hårpynt en dag , nye sko en dag, strømpebukser en annen og på julaften fikk de julekjolen.  

Anonymkode: 6ecfd...3ab

Skrevet

Kjøp et stort legosett og del det opp i 24 deler? Krever litt organisering, og du må dele opp instruksjonsheftet også, men dette er min plan når barna blir store nok.

Anonymkode: 4e70d...a35

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...