Gå til innhold

Ta en pause fra dating?

Anbefalte innlegg

Kvinne 31 som ønsker å ta en pause fra dating et år. Ingen dates, ligging, Tinder eller noe. Rett og slett fordi jeg er sykt lei og fordi dating ikke gir meg noe lengre. Hva tenker dere? Idiotisk eller lurt? Noen som har gjort det samme?

Anonymkode: 7e08b...753

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1619767-ta-en-pause-fra-dating/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teit. Like teit som folk som kjører detox uke eller hvit måned. Hvorfor ikke bare leve fra dag til dag og gjøre hva du har lyst til? Du behøver ikke sette av et år.
Men jeg skjønner deg. Noen ganger går jeg også lei. Da stopper jeg jo bare med det. Gjør andre ting inntil jeg skulle få lyst igjen. Skjønner ikke det med folk som må forholde seg til absolutte lengder. Som om det skulle bidra

Anonymkode: 6833d...5ab

• Liker 2
  • Nyttig 2

Enig! Har akkurat avsluttet en greie som ikke førte til noe sted. Jeg holdt på å utvikle følelser og han gjorde ikke det. Har følt på det en stund, så jeg valgte å trekke meg ut etter 5mnd med mye frem og tilbake. 

Nå skal jeg ha meg en laaang pause.. Tror det kan være lurt, iallefall en stund til man får "bygget" seg opp igjen. 

Anonymkode: d0805...a62

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinne 31 som ønsker å ta en pause fra dating et år. Ingen dates, ligging, Tinder eller noe. Rett og slett fordi jeg er sykt lei og fordi dating ikke gir meg noe lengre. Hva tenker dere? Idiotisk eller lurt? Noen som har gjort det samme?

Trenger ikke slette men trenger ikke være aktiv. Får du noen likes da underveis kan du jo sjekke de ut. Men ikke gjøre noe aktivt selv . Liker den best jeg. Null stress. Så har en noen dører åpne.

Anonymkode: adccf...8fd

Annonse

exictence skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det forferdelig der ute?

Å hver dag oppleve at man ikke er bra nok fordi matcher slettes, man ikke får svar på meldinger og ikke får likes kan være vondt. Det har i hvert fall gått hardt ut over min selvtillit. 

Anonymkode: 52192...567

• Liker 3
  • Hjerte 1

Jeg ble singel for et halvt år siden, og har bevist ikke lastet ned dating-apper. Er bare stress og skuffelser. Anbefaler deg å droppe det; og heller være åpen for det om du skulle møte noen tilfeldig. 

Anonymkode: 7f112...8ab

• Liker 3
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Å hver dag oppleve at man ikke er bra nok fordi matcher slettes, man ikke får svar på meldinger og ikke får likes kan være vondt. Det har i hvert fall gått hardt ut over min selvtillit. 

En skal være mentalt sterk i dating og må tåle avvisning på avvisning. Klart det tærer på folks selvtillit. 

Anonymkode: adccf...8fd

• Liker 1
11 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ut som et helt vanlig liv for en mann...

Anonymkode: 382c5...317

• Liker 2

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 22.52):

Tja. Vanskelig å si hva som er rett for deg.

Sist jeg datet er akkurat 20 år siden. 

Hadde jeg blitt singel nå, så hadde jeg i hvert fall ikke giddet noe date styr.

Anonymkode: 54116...4d4

MissKatt skrev (2 timer siden):

Skjønner du blir sliten og lei hvis du legger mye følelser i dating. Jeg bare dater og koser meg, og har sex av og til, uten å tenke så mye. Funker bra! 

Trenger ikke å bety at man legger følelser i det, kontinuerlige avvisninger er vondt åkke som. 

AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 22.52):

Trenger ikke å ta et års pause, særlig ikke i din alder. Men du trenger ikke å være så aktiv, bare vær åpen for å treffe noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...