Gjest jeanette Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 hei. noen som har tips ang julegave til samboeren min?en mann på 28 år
Chans Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Det spørs jo litt på hvor dyr den skal være, hvilke interesser han har, og lignende... Bøker, musikk? Jeg vet ikke:) Hei, X-Box 360!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Hva med verktøy eller klær? Har han en spesiell interesse enten innen film eller noe annet han er hekta på? Hva med å lage en invitasjon/gavekort hvor du klistrer inn to kinobilletter/teaterbilletter, og hvor du skriver en kjærlig julehilsen til samboeren. Hva med å gå ut og spise etter kinoen? Dette kan også flettes inn på gavekortet. Når kvelden kommer kan det jo bli dessert.. Snakk om helaften for typen
Gjest jeanette Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 takk for tipset,han er veldig glad i filmer spesielt sience fiction pluss veldig glad i pc spill
Lassie Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Min samboer er også 28år, men jeg har kjøpt etter interessene hans i julegave. Har bestilt sesong 1 av CSI (samleboks) og en spesialDVD med juilefavoritter fra Simposons. Han er hardbarka CSI og Simpsons fan
alicante Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Min samboer er 29, og han får en Dymomaskin (sånn som lager klistremerkelapper) fordi han elsker å holde orden på ting. Og så får han PS2-spillet Buzz, fordi han liker Playstation og jeg liker quiz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå