AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 jeg har søkt grunn og hjelpestønad for min sønn og fikk vedtak på dette nå. Dette har blitt lagt i feil postkasse så fristen for giroutbetalingen var 30/9 - noen som vet hvordan man håndterer det? Jeg la inn mitt kontonummer for utbetaling, men det var tydeligvis ikke godkjent og kan jo heller ikke gå inn på mitt nav for sønnen min da han ikke er gammel nok enda.... Anonymkode: a024a...7d9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Du kontakter nav i morgen Anonymkode: 7af3b...bb0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kontakter nav i morgen Anonymkode: 7af3b...bb0 Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre!! 🤬 Ts Anonymkode: c8baa...8e5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre!! 🤬 Ts Anonymkode: c8baa...8e5 Hva i alle dager? Anonymkode: baca4...44e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva i alle dager? Anonymkode: baca4...44e det var ikke TS. Tenkte å gjøre det Anonymkode: a024a...7d9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke fortell meg hva jeg skal gjøre!! 🤬 Ts Anonymkode: c8baa...8e5 Hvorfor siterer du som ts? Anonymkode: 7af3b...bb0 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg har søkt grunn og hjelpestønad for min sønn og fikk vedtak på dette nå. Dette har blitt lagt i feil postkasse så fristen for giroutbetalingen var 30/9 - noen som vet hvordan man håndterer det? Jeg la inn mitt kontonummer for utbetaling, men det var tydeligvis ikke godkjent og kan jo heller ikke gå inn på mitt nav for sønnen min da han ikke er gammel nok enda.... Anonymkode: a024a...7d9 Alt går via deg. Du kan få de pengene rett til deg Anonymkode: 49e71...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå