Gå til innhold

Kan barnet mitt gå i barnehagen med sting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt har sydd et par sting. Allmenntilstanden er bra, men stingene må være der i en uke. Legen nevnte ingenting ang barnehagen. Jeg finner heller ingen info ang dette på nett. Noen som vet?

Anonymkode: 9afad...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: f6370...8f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja.

Anonymkode: f6370...8f3

Takk for svar, ble så usikker her.

Skrevet

Vil absolutt anta at det er i orden. Hvor gammel er tassen? Små barn peller jo ikke så mye på seg selv eller andre, de er også mer i ro (tross alt). Eldre barn kan plukke mer på sår osv, men de er jo til gjengjeld verbale. 
Tror absolutt at dette skal gå helt fint! 

worst case er det jo ikke verdens undergang om stingene skulle gå opp heller, så lenge de ikke sitter mitt i ansiktet mener jeg. 

Anonymkode: f8b36...df9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil absolutt anta at det er i orden. Hvor gammel er tassen? Små barn peller jo ikke så mye på seg selv eller andre, de er også mer i ro (tross alt). Eldre barn kan plukke mer på sår osv, men de er jo til gjengjeld verbale. 
Tror absolutt at dette skal gå helt fint! 

worst case er det jo ikke verdens undergang om stingene skulle gå opp heller, så lenge de ikke sitter mitt i ansiktet mener jeg. 

Barnet er 3 år og ganske aktiv, men det er det hjemme også. Stingene er over det ene øyenbrynet. Jeg ser det an i morgen tidlig.

Skrevet

Om du får satt en plasteelapp over er det i allefall ingen problemer

Anonymkode: e4833...1c4

Skrevet

Om du får satt en plasteelapp over er det i allefall ingen problemer

Anonymkode: e4833...1c4

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Barnet er 3 år og ganske aktiv, men det er det hjemme også. Stingene er over det ene øyenbrynet. Jeg ser det an i morgen tidlig.

Dette kommer nok til å gå bra uansett hvilket valg du treffer 🤗

Fint å se hvor glad du er i barnet ditt  :)

• Hjerte 1
Skrevet

Da vårt barn var 3 år måtte hen sy 6 sting på kinnet. Det var ikke noe problem å gå i barnehagen dagen etter, med strips og plaster over stingene. Men almenntilstanden avgjør selvsagt.

God bedring til barnet ditt ❤️

Anonymkode: a37aa...241

• Hjerte 1
Skrevet

Ja det går helt fint at Sting følger barnet ditt i bhg, går helt fint om også hele The Police blir med

Anonymkode: 4351c...14f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, det kan h*n. Et av mine barn fikk klemt tommelen i en dør og det måtte sys i tillegg til at hun måtte gå med skinne på tommelen i flere uker. Hun var i barnehagen allerede dagen etter. Litt tungvint med votter når man har skinne på tommelen, men ellers var hverken sting eller skinne i veien for normal aktivitet.

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde tatt ett plaster over så det ikke kommer så lett skitt i såret. 

Anonymkode: d98f9...07a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...