AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Tinette. Hva synes dere? Anonymkode: 04e94...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 2. oktober 2022 #4 Del Skrevet 2. oktober 2022 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 2. oktober 2022 #5 Del Skrevet 2. oktober 2022 Syns det er litt søtt jeg da. Fant det forresten i digitalarkivet da jeg forsøkte å finne slekt fra gamle, gamle dager. Hadde en tipptipp ett eller annet som het Tinette, så helt nytt er det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Del Skrevet 2. oktober 2022 JegMotStrømmen skrev (22 minutter siden): Syns det er litt søtt jeg da. Fant det forresten i digitalarkivet da jeg forsøkte å finne slekt fra gamle, gamle dager. Hadde en tipptipp ett eller annet som het Tinette, så helt nytt er det jo ikke. Du er nok samme person som trådstarter og ordet betyr toalett på fransk Anonymkode: c0925...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2. oktober 2022 #7 Del Skrevet 2. oktober 2022 Nei, du har ikke funnet et nytt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 2. oktober 2022 #8 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er nok samme person som trådstarter og ordet betyr toalett på fransk Anonymkode: c0925...bdc Jeg er nok ikke samme person som trådstarter. Har ikke behov for å finne opp nye navn, liker de gode, gamle tradisjonelle jeg. Og Tinette er ikke akkurat tradisjonelt, selv om det er gammelt. Kanskje det er du som er trådstarter, og ikke likte at du hadde funnet opp et gammelt navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Del Skrevet 2. oktober 2022 TS her: Fant navnet i ei gammal bok, "Heidi" Av Johanna Spyri. Der var det ei tjenestejente som het Tinette. Har ikke hørt det før, syns det var litt fint. Anonymkode: 04e94...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #10 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg hadde en… skal vi see.. *regner bakover i slekta* tipptipp- eller tipptipptippoldemor som het Tonette. Typ Nordland på rundt første halvdel av 1800-tallet😅 Tonette var det mange av på den tiden, men Tinette er nytt for meg! Anonymkode: 15bc4...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg kjenner en Tineke. Ikke helt likt, men kom på det nå. Synes både Tinette og Tonette var litt søtt jeg også! Anonymkode: f95db...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Del Skrevet 7. oktober 2022 Nytt navn er det vel ikke når det har eksistert i evigheter? Anonymkode: f580b...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #13 Del Skrevet 7. oktober 2022 Nei, nei, nei. Anonymkode: b4379...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #14 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 22.17): TS her: Fant navnet i ei gammal bok, "Heidi" Av Johanna Spyri. Der var det ei tjenestejente som het Tinette. Har ikke hørt det før, syns det var litt fint. Anonymkode: 04e94...92f Tenk å hete Spyri til etternavn. Det er jo kult om man er norsk eller svensk. Har lest den boka da jeg var liten. Syns Tinette var et rart navn. Anonymkode: 3ea1a...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #15 Del Skrevet 8. oktober 2022 Kjenner en som heter Tonette, men har aldri hørt om Tinette før. Liker ikke noen av dem spesielt godt.. Anonymkode: 482cd...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #16 Del Skrevet 11. oktober 2022 Ser på ssb at det er ingen - eller færre enn 4 - som heter Tinette i Norge. Men et googlesøk viser at det er et navn. Tonette er vel fortkortelse av Antoinette eller Antonette. Anonymkode: 0715e...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 12. oktober 2022 #17 Del Skrevet 12. oktober 2022 Ikke min smak, men det er på ingen måte fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå