Snok1 Skrevet 3. oktober 2022 #21 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): eg regnet nå på at jeg vil bruke den minst 8-10kkm i året til og fra jobb/butikk/stall/aktiviteter/helgeturer. Hengerfeste kan være greit mtp hest, men ikke et krav. Det hadde vært fint med hvertfall 100km rekkevidde om vinteren så jeg kom meg til og fra familiehytta på en ladning. Sa ville jeg virdert en gammel bensinbil. En Skoda Octavia som har gått 200kkm og har buttet bremser, støtdempere og fegisterreim vil gi deg bortimot gratis bil i mange år. Finn et eksemplar som er rustfritt. Lykke til! Skekk denne: https://www.finn.no/275212265
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #22 Skrevet 3. oktober 2022 Toyota prius 2016 her. Elsker den! Hybrid, men ikke plug in. Lavt bensinforbruk. Supre automatsystem som styrer lys, viskere, sier ifra hvis du er for nær midt- eller sidestripa, om du har bil i blindsona, passer på at du har 3 sek mellomrom på cruise-kontrollen, merker om du er trøtt og ber deg ta en kaffepause, og minner deg om fartsgrensa om du glemmer deg bort. Digg å kjøre. Anonymkode: e33ce...515
Anonymmann38 Skrevet 3. oktober 2022 #23 Skrevet 3. oktober 2022 Nissan leaf er den billigste bilen med mest verdi pr krone som finnes!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #24 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Toyota prius 2016 her. Elsker den! Hybrid, men ikke plug in. Lavt bensinforbruk. Supre automatsystem som styrer lys, viskere, sier ifra hvis du er for nær midt- eller sidestripa, om du har bil i blindsona, passer på at du har 3 sek mellomrom på cruise-kontrollen, merker om du er trøtt og ber deg ta en kaffepause, og minner deg om fartsgrensa om du glemmer deg bort. Digg å kjøre. Anonymkode: e33ce...515 Tenk å anbefale en så dårlig bil.. jeg vet faktisk ikke om du prøver og trolle ts eller om du er seriøs Anonymkode: 2f5d0...91e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #25 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenk å anbefale en så dårlig bil.. jeg vet faktisk ikke om du prøver og trolle ts eller om du er seriøs Anonymkode: 2f5d0...91e Jeg er 100% seriøs. Du kunne kanskje begrunne hvorfor du mener det er en dårlig bil. Anonymkode: e33ce...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå