AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg føler meg aldri uthvilt når jeg våkner. Våkner tidlig (mellom kl. 5-7) uansett om jeg legger meg 22 eller 24.00. Noen ganger faller jeg for fristelsen å legge meg tidlig slik at jeg skal føle meg litt mer uthvilt, men da våkner jeg ALLTID i løpet av natten og sliter med å sovne igjen. Da blir jeg liggende våken i flere timer. Typisk våkner jeg i 1-2-tiden på natten. Dette skjer ellers også, men er spesielt ille om jeg legger meg tidlig. Andre som har det på samme måte? Er det noe man kan gjøre med dette? Anonymkode: 16ee5...989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Del Skrevet 3. oktober 2022 Akkurat som meg! Jeg ligger ofte våken noen timer i ett-/to-tiden dersom jeg legger meg før klokken 23-24. Prøver jeg å holde meg våken sovner jeg på sofaen og våkner en gang mellom 00 og 03. Så surrer jeg rundt en liten time før jeg legger meg. Anonymkode: 4cd5f...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Del Skrevet 3. oktober 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat som meg! Jeg ligger ofte våken noen timer i ett-/to-tiden dersom jeg legger meg før klokken 23-24. Prøver jeg å holde meg våken sovner jeg på sofaen og våkner en gang mellom 00 og 03. Så surrer jeg rundt en liten time før jeg legger meg. Anonymkode: 4cd5f...7b6 Det er så irriterende! Hvorfor kan man ikke bare sove? Jeg er jo utsultet på søvn, så forstår det ikke. Jeg kan være våken i flere timer etter en slik oppvåkning, og være helt utslitt når jeg må stå opp. Anonymkode: 16ee5...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå