Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei min venninne har visst snakket med en spådame på tlf over lengre tid angående forholdet til ektemannen sin, og er i en sårbar fase. De har hatt det tungt over en tid og vært fra hverandre, de dater igjen nå og hun føler det er bedre og ser håp, men denne spådamen, Malu/Mali eller noe, hadde sagt at hun kom til å møte en annen som var den rette og nå er vennen min veldig forvirret over forholdet sitt, for hvorfor skulle hun fortsette å prøve med mannen sin og være glad nå om den helt rette skulle komme etterpå, det kom jo til å bli slutt uansett. FY faen kjenner jeg ble rasende. Noen som har opplevd dette selv eller kjenner andre som har? 

Anonymkode: 55b79...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best å lytte til spådame, de vet hva de snakker om.

Anonymkode: 1f64d...eae

Skrevet

Pokkers Mali. Jeg hadde bestemt meg for å slutte med sjokolade, men hun sa jeg og sjokolade ikke er ferdig med hverandre enda. Så her sitter jeg med melkesjokolade.

Helt uten min vilje, og det var helt garantert ikke noe jeg ville. Innerst inne

Anonymkode: b24e2...936

Skrevet

Haha. Håper venninna di dumper mannen sin, med henvisning til nettopp det spådama har sagt. Da blir bruddet lettere for ham, i stedet for å være lei seg kan han i stedet prise seg lykkelig over å være kvitt skrulla!

(Hvor mye penger betaler venninna di til denne svindlerkjerringa?!)

Anonymkode: 4e9de...63f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Pokkers Mali. Jeg hadde bestemt meg for å slutte med sjokolade, men hun sa jeg og sjokolade ikke er ferdig med hverandre enda. Så her sitter jeg med melkesjokolade.

Helt uten min vilje, og det var helt garantert ikke noe jeg ville. Innerst inne

Jeg tenker du satt der nå og synes du var helt hysterisk morsom og kul når du skrev det der?🤣🤣 Du har sikkert aldri gjort noe idiotisk selv regner jeg med eller vært i en sårbar situasjon. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Haha. Håper venninna di dumper mannen sin, med henvisning til nettopp det spådama har sagt. Da blir bruddet lettere for ham, i stedet for å være lei seg kan han i stedet prise seg lykkelig over å være kvitt skrulla!

(Hvor mye penger betaler venninna di til denne svindlerkjerringa?!)

Anonymkode: 4e9de...63f

Det er veldig merkelig hele greien, hun har ikke fortalt dette til meg før i dag for hun skammer seg over det. Hun er egentlig ganske oppegående så for meg var dette helt sprøtt å høre og gjør meg ekstra forbanna når jeg hører hva som blir formidlet til henne. Aner ikke men det har pågått over noen uker nå så regner med tusenlappene har fløyet🤬

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker du satt der nå og synes du var helt hysterisk morsom og kul når du skrev det der?🤣🤣 Du har sikkert aldri gjort noe idiotisk selv regner jeg med eller vært i en sårbar situasjon. 

Hallo Naomi, ante meg at det var deg. 🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Spådamer faktisk??? Hun er klar over at de er kun ute etter å tjene grovt med penger? 

Nei hun må finne ut selv hva hun har lyst til å gjøre og føler for å gjøre. Ikke høre på en skrullete spåkjerring. 

Du må si at hun må slutte å kaste penger ut av vinduet. Hun har tydeligevis masse følelser for mannen sin etter som hun ikke klarer å bli ferdig med han så da hadde jeg villet fortsette å kjempe for det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei min venninne har visst snakket med en spådame på tlf over lengre tid angående forholdet til ektemannen sin, og er i en sårbar fase. De har hatt det tungt over en tid og vært fra hverandre, de dater igjen nå og hun føler det er bedre og ser håp, men denne spådamen, Malu/Mali eller noe, hadde sagt at hun kom til å møte en annen som var den rette og nå er vennen min veldig forvirret over forholdet sitt, for hvorfor skulle hun fortsette å prøve med mannen sin og være glad nå om den helt rette skulle komme etterpå, det kom jo til å bli slutt uansett. FY faen kjenner jeg ble rasende. Noen som har opplevd dette selv eller kjenner andre som har? 

Hvorfor er du rasende? Din venn er en voksen dame. Hun velger hva hun ønsker å gjøre helt selv. Om hun søker veiledning fra prest, klokker, skomakere eller spådamer er helt irrelevant. Vet man ikke selv sitt egen beste går det en aldri særlig bra.

Du må derfor bort fra tanken «hun ville fått det bra dersom ikke spådamer svindlet henne». Din venninne er den som lar seg svindle. Av spådamer. Av partnere. Av venner - trolig lar hun selve livet utnytte henne. Hvorfor? Det kan man jo spørre henne om. Som venninne er det en god samtale å ha. Hvorfor velger hun å ikke selv ta kontrollen?

Anonymkode: a898f...c55

Skrevet

Uff, dette er tragisk. Jeg har faktisk gjort det selv, men ikke basert så alvorlige avgjørelser på det. Det som er et stort problem, er at noen av spådamene faktisk er klarsynte også, men så slenger de på egne meninger eller annet tull. Så man tror på dem fordi de har rett i noe....
Jeg snakket med en en gang, som var råflink. Hun beskrev personligheten til han jeg var interessert i 100% uten at jeg hadde sagt annet enn navnet, og hun hjalp meg å få klarhet i hva jeg egentlig ville. Hun beskrev jo situasjonen hans og til og med hans tidligere forhold, ting som jeg visste, men ikke hadde tatt inn over meg. Når det kom fra henne så skjønte jeg at dette var det siste jeg ville. 
Men, så slenger hun på noe helt urelatert, med en helt annen tone i stemmen, jeg hørte at hun løy. Jeg skulle treffe en rik fyr som var enke! Gah. Fikk vite at hun hadde sagt det samme til flere også.
Malu har jeg aldri prøvd, og dette var ikke henne. Tror denne het Ellen og var oppi åra. 

Anonymkode: 52700...639

Skrevet

Man kan ikke styre livet sitt basert på spåing. Selv om spåingen skulle være sann, så bestemmer da mennesker hva de vil i livet. Er det feil livspartner og er de ulykkelige, så vet de dette selv og jobber med det slik som de selv vil. Man bestemmer selv. 

Anonymkode: 4b3b4...2b2

Gjest Agent smith
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Best å lytte til spådame, de vet hva de snakker om.

Anonymkode: 1f64d...eae

😄

Skrevet

Jeg hadde sendt henne link til noen som forklarer hvordan spådamene opererer. (Jeg mener at de som faktisk kan spå, de jobber ikke slike plasser og på en sånn måte)

Anonymkode: 25585...135

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde sendt henne link til noen som forklarer hvordan spådamene opererer. (Jeg mener at de som faktisk kan spå, de jobber ikke slike plasser og på en sånn måte)

Alså det jeg mener er at hun skal forstå at det er svindel. 

Skrevet
58 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Spådamer faktisk??? Hun er klar over at de er kun ute etter å tjene grovt med penger? 

Nei hun må finne ut selv hva hun har lyst til å gjøre og føler for å gjøre. Ikke høre på en skrullete spåkjerring. 

Du må si at hun må slutte å kaste penger ut av vinduet. Hun har tydeligevis masse følelser for mannen sin etter som hun ikke klarer å bli ferdig med han så da hadde jeg villet fortsette å kjempe for det. 

Jeg var ganske sint på henne, kanskje en ufin reaksjon men søren heller. De er jo ute etter dem som er mest sårbar slik hun er for tiden, men hvordan de klarer å villede folk på den måten uten noen samvittighet er for meg en gåte. Tror hun vet selv alt dette også, og kommet til vettet mer men ble nok forvirret ja. 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du rasende? Din venn er en voksen dame. Hun velger hva hun ønsker å gjøre helt selv. Om hun søker veiledning fra prest, klokker, skomakere eller spådamer er helt irrelevant. Vet man ikke selv sitt egen beste går det en aldri særlig bra.

Du må derfor bort fra tanken «hun ville fått det bra dersom ikke spådamer svindlet henne». Din venninne er den som lar seg svindle. Av spådamer. Av partnere. Av venner - trolig lar hun selve livet utnytte henne. Hvorfor? Det kan man jo spørre henne om. Som venninne er det en god samtale å ha. Hvorfor velger hun å ikke selv ta kontrollen?

Anonymkode: a898f...c55

Jeg ble rasende fordi jeg vet hvor oppegående og bestemt vennen min egentlig er og jeg ble rasende fordi jeg synes det er så sykt ekkelt av folk der ute å lure andre mennesker. Hvorfor du nevner at hun lar seg svindle av partnere og venner skjønner jeg ikke, men deg om det. Hun er sårbar og lot seg lure av noen og mistet kontrollen, noe vi alle har gjort og følt noen ganger,kanskje til og med du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...