Gå til innhold

Vanligste forskjellen etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 mnd siden fødsel, og sexlivet er tilbake til normalen. Jeg revnet bare litt, så sydde bare pittelitt. Partner har vært undvikende i svaret sitt når jeg spør om han merker forskjell når vi har sex nå kontra før. Har spurt sikkert 10 ganger om han kan forklare HVILKE forandringer han merker, men jeg får liksom ikke svar. Han sier det er veldig lite forandring, men noe. Jeg ser ikke forskjell utenpå, så det er jo innvendig tydeligvis. Blir man faktisk slappere? Jeg kniper ofte, og tror muskulaturen er nesten på samme nivå som tidligere. 

så da spør jeg her da, og kanskje særlig dere menn; Hvilke forandringer merker dere etter fødsel? Særlig når det har gått en stund, typ 1-2 år. Blir man «hulere» ? Mer rom? 

Anonymkode: dc1fc...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, du har en høflig mann da. Min er helt ærlig...

18mnd siden her også. Tror det er musklene som gjør det, i tillegg harjegbulende skjedevegger og tror det medvirkr til at det kjennes annerledes ut. Det kjennes mindre trangt ut, han sier orgasmen min kjennes svakere ut for han. Jeg trener bekkenbunnen tilnærmet hver dag, han mener det kanskje har blitt litt bedre i det siste. Men han bruker lenger tid på å komme nå enn før så jeg tror det er fasiten. Det kommer aldri til å bli bra igjen.

Min ser i tillegg ikke ut i måneskinn, du er heldig som visuelt er som før! Det ser helt forferdelig ut nå.

Anonymkode: 040d8...221

Skrevet

Synes du skal tro på ham, jeg. Altså, hvis han sier det er lite forskjell, så er det sannsynligvis lite. 😉

• Liker 2
Skrevet

Jeg merket mer hul som du sier, men til gjengjeld mye deiligere "tekstur" i kjedeveggen.

Anonymkode: 3debf...a7b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det heller har noe med at dem veit at du har født, mer enn at de faktisk kjenner noe forskjell! Dem forventer rett og slett at det ikke skal føles likt ut, og derfor tuller hodene deres med sinnet og dem tror dem føler noe annet :P 

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

han sverger på at det har lite å si for han, og at han fortsatt syns det er deilig, så jeg tror han jo på det da.. og han ønsker jo å ha sex, så da kan det ikke være SÅ ille. Har jo prøvd å forsikre han om at jeg ikke blir såra eller lei meg, jeg er jo fullstendig klar over at det ville bli endring der nede..skulle bare ønske at han kunne svare helt ærlig.  Men ok, så hulere altså. Gir jo mening, men kanskje hvis man trener nok, så går det seg til? Håper det. Forventer ikke at det skal bli helt sånn som før, men så bra som det kan bli. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Heh, du har en høflig mann da. Min er helt ærlig...

18mnd siden her også. Tror det er musklene som gjør det, i tillegg harjegbulende skjedevegger og tror det medvirkr til at det kjennes annerledes ut. Det kjennes mindre trangt ut, han sier orgasmen min kjennes svakere ut for han. Jeg trener bekkenbunnen tilnærmet hver dag, han mener det kanskje har blitt litt bedre i det siste. Men han bruker lenger tid på å komme nå enn før så jeg tror det er fasiten. Det kommer aldri til å bli bra igjen.

Min ser i tillegg ikke ut i måneskinn, du er heldig som visuelt er som før! Det ser helt forferdelig ut nå.

Anonymkode: 040d8...221

Går det ikke ann å operere det? Om det plager deg altså.. innvendig tenker jeg. 

men også det ytre? Nå vet jeg fint lite om sånne operasjoner, men når de kan lage en vagina som tidligere var en penis vil jeg tro de kan fikse litt av hvert😌

-ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

18 mnd siden fødsel, og sexlivet er tilbake til normalen. Jeg revnet bare litt, så sydde bare pittelitt. Partner har vært undvikende i svaret sitt når jeg spør om han merker forskjell når vi har sex nå kontra før. Har spurt sikkert 10 ganger om han kan forklare HVILKE forandringer han merker, men jeg får liksom ikke svar. Han sier det er veldig lite forandring, men noe. Jeg ser ikke forskjell utenpå, så det er jo innvendig tydeligvis. Blir man faktisk slappere? Jeg kniper ofte, og tror muskulaturen er nesten på samme nivå som tidligere. 

så da spør jeg her da, og kanskje særlig dere menn; Hvilke forandringer merker dere etter fødsel? Særlig når det har gått en stund, typ 1-2 år. Blir man «hulere» ? Mer rom? 

Min erfaring er at de damene jeg har hatt sex med før og etter fødsel, så blir de fleste videre. Noen blir sydd i åpningen som kan gi en "trangere" følelse idet man trenger inn, men lengere inn er der mere hult og åpent. Dette er ganske naturlig og jo flere barn dama har født jo større er sjangsen for at hun blir videre/hulere innvendig. Exen min syntes alltid min var for stor før fødsel. Måtte ha langvarige foreplays og gjerne minst 1-2 orgasmer før hun syntes samleie var behagelig. Likevel måtte jeg være forsiktig. Etter fødsel var det bare å "putte den på plass", selv uten liten oppvarming. Så ja, de fleste blir litt videre. Kroppen går gjennom store forandringer for å kunne føde et barn. Har 19 lang og 15 cm i omkrets, så med damer som ikke har født syns de fleste den er i største laget, men de som har født spiser den til frokost i de fleste tilfeller😄

Anonymkode: c819c...665

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her.

han sverger på at det har lite å si for han, og at han fortsatt syns det er deilig, så jeg tror han jo på det da.. og han ønsker jo å ha sex, så da kan det ikke være SÅ ille. Har jo prøvd å forsikre han om at jeg ikke blir såra eller lei meg, jeg er jo fullstendig klar over at det ville bli endring der nede..skulle bare ønske at han kunne svare helt ærlig.  Men ok, så hulere altså. Gir jo mening, men kanskje hvis man trener nok, så går det seg til? Håper det. Forventer ikke at det skal bli helt sånn som før, men så bra som det kan bli. 

Men alle får jo ikke samme forandring etter fødsel? Min mann har sagt at han ikke kjente forskjell etter første, og at jeg ble trangere etter andre. Velger å tro på han. Han kommer like fort som før

Anonymkode: 2b794...8f3

• Liker 1
Skrevet

Jeg merket litt forskjell, men enten gikk det tilbake til sånn som det var før eller så ble jeg vant til det. Det har ikke påvirket sexlivet.

Du setter ham i en vanskelig posisjon når du 10 ganger forlanger svar på om han merker forskjell. Hva vil du med det? 

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, Isambard said:

Jeg merket litt forskjell, men enten gikk det tilbake til sånn som det var før eller så ble jeg vant til det. Det har ikke påvirket sexlivet.

Du setter ham i en vanskelig posisjon når du 10 ganger forlanger svar på om han merker forskjell. Hva vil du med det? 

Samme her. To fødsler, sydd litt etter den første, husker ikke hvordan det var med den andre. Uansett like fin igjen etter kort tid begge ganger og jeg/vi merket ikke noen videre forskjell før/etter. Mange år siden nå, men sexlivet har vært like fint hele veien.

Kanskje vi var av de heldigste, vet ikke.

Anonymkode: 9b7e0...0c8

• Liker 1
Skrevet

Det er vel like individuelt som tilstanden før svangerskap og fødsel.  Noen er trange og noen er vide. Uansett er det ikke det som avgjør om mannen opplever sexen som god eller ikke, iallefall blant oppegående menn.

• Liker 4
Skrevet
Isambard skrev (11 timer siden):

Ingen som har forlanget noe - jeg har kun spurt.  Grunnen til at jeg har spurt så mange ganger er fordi jeg syns det var rart at det skulle være så vanskelig å svare på første gangen. Vi har vært sammen noen år, og skulle kunne være ærlig med hverandre. Så det er det jeg vil med det - få et ærlig svar. 

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...