AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Finner ikke noe statistikk på hvor vanlig det er, men er det noen som vet? Eventuelt om du har hatt det, er det vondere enn migrene? Er redd for å få dette da jeg ofte får migrene om jeg ikke kurerer hodepinen med engang, og ser for meg at om jeg får denne typen hodepine blir det migrene i tillegg. Anonymkode: ac4ec...fdc
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Vet ikke om det var akkurat spinalhodepine jeg har hatt, men tok KS for 9 dager siden og fikk en skikkelig hodepine hver ettermiddag i noen dager etter vi kom hjem fra sykehuset. Tok Paracet og la meg en time på sofaen og det var borte. Anonymkode: e62aa...c91
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Ja, det KAN komme Hull i durasekken ved epidural, men det er ikke vanlig da man ikke skal igjennom denne ved epidural, slik som ved spinal. Jeg har hatt en lettere variant av spinalhodepine etter ks og spinalanestesi. Har også hatt hodepine relatert til høyt blodtrykk og svangerskapsforgiftning og vil si at sistnevnte var MYE vondere enn spinalhodepine. Ved spinal hodepine så drakk jeg kaffe for a lindre smerten ettersom paracet ikke hjelper stort alene på denne type hodepine. Så skaffet jeg meg tabletter som har stor mengde koffein sammen med paracet. Det hjalp en del. Du er nok ekstra sårbar hvis du har migrene fra før. Anonymkode: 5562b...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå