rampeguri Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Forslag til en god og billig dagstursekk til dame på 160cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg har fra Osprey. Kjøpte den på salg. Anonymkode: ec32b...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 Mener du en mini vandreturssekk eller en litt mer "sivilisert" hverdagsryggsekk? Trenger du å kunne spenne ting utenpå sekken? Her er to (litt tilfeldige) forslag, og kanskje du kan peile deg inn på hva du trenger: Patagonia Refugio Day Pack 30 ltr Osprey Farpoint 40 ltr Anonymkode: 2e4ff...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener du en mini vandreturssekk eller en litt mer "sivilisert" hverdagsryggsekk? Trenger du å kunne spenne ting utenpå sekken? Her er to (litt tilfeldige) forslag, og kanskje du kan peile deg inn på hva du trenger: Patagonia Refugio Day Pack 30 ltr Osprey Farpoint 40 ltr Anonymkode: 2e4ff...f5d Ja takk begge deler Vil ha en jeg kan ha mat og et ekstra skift i når jeg skal på tur i fjellet(/skogen, men også kan ha treningstøyet i når jeg skal trene eller på overnatting. Men at den passer for fjellet/skogen er det viktigste, så må ha hoftebelte og bryststropp (eller hva det heter...) Endret 3. oktober 2022 av rampeguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Del Skrevet 3. oktober 2022 Osprey kyte 46 l Hilsen 159cm høy Anonymkode: 2fe19...e4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Del Skrevet 3. oktober 2022 13 hours ago, rampeguri said: Ja takk begge deler Vil ha en jeg kan ha mat og et ekstra skift i når jeg skal på tur i fjellet(/skogen, men også kan ha treningstøyet i når jeg skal trene eller på overnatting. Men at den passer for fjellet/skogen er det viktigste, så må ha hoftebelte og bryststropp (eller hva det heter...) Da er det nok en tursekk på omkring 40 liter som passer best til ditt behov. Jeg har selv eldre modeller av Bergans og Osprey som jeg er veldig godt tilfreds med, men jeg er en del høyere enn deg så jeg kan ikke si noe om passformen. Gregory Amber 44 ltr Bergans Vengetind 42 ltr Anonymkode: 2e4ff...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #7 Del Skrevet 3. oktober 2022 Skriver bare under på Osprey jeg. Finn en modell som passer deg. Jeg skal iallfall ha flere Osprey-sekker etterhvert Anonymkode: f76c4...582 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #8 Del Skrevet 3. oktober 2022 Selv synes jeg 40 liter høres mye ut for dagstur. Jeg bruker 42 liter sekken min på helgetur med telt, sovepose og liggeunderlag. Blir vel stor om man kun skal ha treningstøy og matpakke med Anonymkode: 9722a...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #9 Del Skrevet 3. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Selv synes jeg 40 liter høres mye ut for dagstur. Jeg bruker 42 liter sekken min på helgetur med telt, sovepose og liggeunderlag. Blir vel stor om man kun skal ha treningstøy og matpakke med Anonymkode: 9722a...f18 Jeg er helt enig i at man ikke trenger 40 ltr. for en dagstur. Men hvis man vil ha ordentlig hoftebelte og mulighet å spenne diverse ting utenpå sekken, så er det en tursekk man trenger – i motsetning til hverdagssekker på 25-30 ltr. som (bokstavelig talt) er mere A4. Anonymkode: 2e4ff...f5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #10 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selv synes jeg 40 liter høres mye ut for dagstur. Jeg bruker 42 liter sekken min på helgetur med telt, sovepose og liggeunderlag. Blir vel stor om man kun skal ha treningstøy og matpakke med Anonymkode: 9722a...f18 Det kommer an på når man går. Går man i fjellet om høsten, har man kanskje tjukk genser, skalljakke, sitteunderlag, mat, drikke, førstehjelp osv. Mer behagelig med en sekk som ikke er stappa, enn en som er proppfull. Anonymkode: 2fe19...e4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 4. oktober 2022 Takk for svar! Nå skal det sies at jeg har en 60liters sekk allerede. Etter å.ha tenkt litt tror jeg 25-30liter kan være grei størrelse så kan jeg bruke den store om den lille blir for liten. Skulle gjerne hatt både 25-30liter og 40 liter men har ikke råd til to gode sekker nå...med mindre jeg finner på bruktbutikker (jeg fant 60liter sekken min på den jeg pleier å titte innpm, var helt ny. Hele 50 kroner 🙂 beste kuppet jeg har gjort der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #12 Del Skrevet 4. oktober 2022 Gregory sekk 40 l eller Osprey 40 l Anonymkode: 1886b...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #13 Del Skrevet 7. oktober 2022 Osprey Tempest er min favoritt! Elsker den, bruker den på alle slags dagsturer. Får plass til både tykk genser, skalljakke, votter, lue, sitteunderlag, vannflasker, matpakke og andre ting man skulle trenge Anonymkode: 4625a...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå