AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Fordi alt må være så hollywood dramatisert, og ser så falskt og dumt ut. Tror Norske filmer også etterligner det. Føles mer ut som en fetish enn noe ekte. Er liksom derfor det er vanskelig for meg å kjøpe det som en seer. Altså jeg kan tror at noen vil pule en person på kontorpulten. Men at alt skal være så "Dramatisk effekt på hver ting de sier". Istedet for investigering, snakk normalt og slikt i et dynamisk sammenheng. Altså det blir for fjernt med nye filmer på dette Anonymkode: e7682...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Finnes noen unntak. "Dexter" er helt alreight TV serie synes jeg. Men oftest er de sykt dårlige laget Anonymkode: e7682...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ja kriminalinspektør Hermannsen er i en særklasse i olsenbanden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hill83 skrev (3 minutter siden): Ja kriminalinspektør Hermannsen er i en særklasse i olsenbanden . Tja.. mer realistisk enn nye filmer fordi i det minste kan jeg høre en normal samtale og ikke overdrevet dramatisk musikk eller effekt når folk snakker. Altså all den tåpelige zoomingen og effekten og slikt. Så på den måten er det faktisk mer realistisk Anonymkode: e7682...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Del Skrevet 2. oktober 2022 For å ta et eksempel ifra en film. Bare se hvor dårlig dette ser ut? Dette er basert på en roman ifra 1975. Og gjør en dårlig jobb på å formidle handlingen Anonymkode: e7682...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2022 #6 Del Skrevet 13. oktober 2022 Derrick var jo bra da 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurium Skrevet 13. oktober 2022 #7 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Nei, men krim har aldri vært en genre som har vært realistisk. 70-tallet forbinder jeg med over-the-top filmer som Dirty Harry. De eneste produksjonene som er noenlunde realistisk er vel de som er delvis biografisk som Zodiac, og serier som Manhunt - Unabomber. Endret 13. oktober 2022 av Lurium 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå