AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Braut Haaland med hattrick mot Man Utd i dag... Anonymkode: 5bcae...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Og det var digg, alltid digg når Man.U taper. Og spesielt når de blir ydmyket. 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 Som City-fan håper jeg at Arsenal holder det gående, fint å ha to gode lag i toppen for å skape litt spenning. Anonymkode: d01d9...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 3. oktober 2022 #4 Del Skrevet 3. oktober 2022 Man. City vinner serien og Håland scorer 41 mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 3. oktober 2022 #5 Del Skrevet 3. oktober 2022 Det kastet greit av seg å ha Haaland som kaptein i Fantasy PL i helga i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #6 Del Skrevet 4. oktober 2022 Nevian skrev (23 timer siden): Det kastet greit av seg å ha Haaland som kaptein i Fantasy PL i helga i hvert fall 46 poeng, neste helg kjører jeg trippel captain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Del Skrevet 4. oktober 2022 Her heier jeg på Manchester United, men følger godt med på hva Haaland gjør. Det er gøy å følge med på karieren hans. For noen år siden kunne en jo lett treffe på han på butikken eller Rema. Anonymkode: bdce7...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #8 Del Skrevet 4. oktober 2022 Ser ut som kampen til city går gratis på Tv3+ til helga? Anonymkode: 7f7ab...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her heier jeg på Manchester United, men følger godt med på hva Haaland gjør. Det er gøy å følge med på karieren hans. For noen år siden kunne en jo lett treffe på han på butikken eller Rema. Anonymkode: bdce7...ba2 Stakkars mann, tenk på hvor populær han kan bli. Ikke får gå i fred på butikken lenger da...den baksiden der er så stor. Får ikke leve et vanlig liv lenger. Stor ulempe, kunne ikke hatt det slik selv. Anonymkode: 7f7ab...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #10 Del Skrevet 4. oktober 2022 Stort å se Haaland i helgen. Ikke ofte man ser slikt, men utd-forsvaret så rett og slett redde ut i møtet med Haaland. Martinez prøvde først å gå i kroppen på Haaland-tanksen, svusj…vekk med deg, fra Haaland. Så prøvde Martinez å ligge i forkant..så bak. Men ble utspilt av Haaland (3 mål, 2 målgivende) hele tiden. Til slutt virket Martinez så forvirret at han ikke visste hva han skulle gjøre. Morsomt! Anonymkode: 4329d...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #11 Del Skrevet 27. mars 2023 Denne tråden ble ikke spesielt stor. Anonymkode: 590bc...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. mars 2023 #12 Del Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Denne tråden ble ikke spesielt stor. Anonymkode: 590bc...720 Det blir sånn når det er City som er best. Fins ikke City-fans. Uansett hvor dårlig Man United gjør det, er vi størst og storebroren i byen😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 27. mars 2023 #13 Del Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Denne tråden ble ikke spesielt stor. Anonymkode: 590bc...720 La oss gjøre den større! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 27. mars 2023 #14 Del Skrevet 27. mars 2023 Jeg er Liverpool-supporter, og jeg har gitt opp 4. plassen mange ganger denne sesongen, men hver gang vi vinner, så får jeg fornyet håp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. mars 2023 #15 Del Skrevet 27. mars 2023 CAPS LOCK skrev (3 minutter siden): Jeg er Liverpool-supporter, og jeg har gitt opp 4. plassen mange ganger denne sesongen, men hver gang vi vinner, så får jeg fornyet håp Det er vel ganske åpent nå, med Tottenham og Newcastle i varierende form. Vi vet jo hva toppnivået til Liverpool er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 27. mars 2023 #16 Del Skrevet 27. mars 2023 Pappadrømmen skrev (12 minutter siden): Det er vel ganske åpent nå, med Tottenham og Newcastle i varierende form. Vi vet jo hva toppnivået til Liverpool er. Og bunn-nivået. De slår United 7-0 for så å tape 0-1 mot Bournemouth i neste kamp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 27. mars 2023 #17 Del Skrevet 27. mars 2023 CAPS LOCK skrev (4 minutter siden): Og bunn-nivået. De slår United 7-0 for så å tape 0-1 mot Bournemouth i neste kamp Jeg ga deg en pokal for den. Blir nok den eneste du får som Liverpool-supporter i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 27. mars 2023 #18 Del Skrevet 27. mars 2023 CAPS LOCK skrev (18 minutter siden): Jeg er Liverpool-supporter, og jeg har gitt opp 4. plassen mange ganger denne sesongen, men hver gang vi vinner, så får jeg fornyet håp Er også Liverpool-supporter. Sesongen i år har vært elendig på så mange plan at det er vanskelig å vite hvor man skal begynne å starte med å ramse opp. "From doubters to believes", var Klopps mantra. Men i år er jeg ikke der. Når man taper mot Forrest, Leeds, Brentford, Bournemouth, Brighton og Wolverhampton, samt spiller uavgjort mot Fulham, Palace x 2 og Everton, herav mange av disse kampene på Anfield, så vet jeg sannerlig ikke om vi fortjener noe 4.plass. Vi har vel tatt en "rekord" i år, og det er at vi har tapt mot 20. plass 4 ganger iløpet av sesongen... Det må skikkelig opprydding til i stallen. Det er mange som bør ut. Firmino drar, og Keita og Ox sannsynligvis også. Matip har gjort sitt, og jeg er villig til å ofre enda en eller to til for å få inn kapital til å hente 4 stjernespillere. For vi har et voldsomt etterslep i stallen etter 4 år med kjøpevegring. Så vi må ha inn en midtstopper, to midtbanespillere og en angriper av klasse, slik at vi kan høste inn årets ordtak: "Neste år!" Men så har vi flere usikkerhetsmomenter. Jota har blitt ryktet bort, Salah kan være en salgskandidat pga alder, verdi og lønn, Kelleher fortjener å bli solgt, Adrian er ute av kontrakt, Trent bør få kamp om plassen, de uendelige skadene og store bevegelser i administrasjonen. Så jeg vet ikke hva som venter oss til sommeren altså... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 27. mars 2023 #19 Del Skrevet 27. mars 2023 Tottenham har, som forventet, sparket Antonio Conte etter at han på pressekonferansen etter 3-3-kampen mot Southampton slaktet spillerne og klubben Antonio Conte: Tottenham manager leaves after 16 months in charge - BBC Sport De heteste kandidatene til å ta over er Mauricio Pochettino, Julian Nagelsmann og Luis Enrique Next Tottenham manager odds with Julian Nagelsmann and Mauricio Pochettino in Spurs running | The Independent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 27. mars 2023 #20 Del Skrevet 27. mars 2023 Bombasi skrev (5 minutter siden): Er også Liverpool-supporter. Sesongen i år har vært elendig på så mange plan at det er vanskelig å vite hvor man skal begynne å starte med å ramse opp. "From doubters to believes", var Klopps mantra. Men i år er jeg ikke der. Når man taper mot Forrest, Leeds, Brentford, Bournemouth, Brighton og Wolverhampton, samt spiller uavgjort mot Fulham, Palace x 2 og Everton, herav mange av disse kampene på Anfield, så vet jeg sannerlig ikke om vi fortjener noe 4.plass. Vi har vel tatt en "rekord" i år, og det er at vi har tapt mot 20. plass 4 ganger iløpet av sesongen... Det må skikkelig opprydding til i stallen. Det er mange som bør ut. Firmino drar, og Keita og Ox sannsynligvis også. Matip har gjort sitt, og jeg er villig til å ofre enda en eller to til for å få inn kapital til å hente 4 stjernespillere. For vi har et voldsomt etterslep i stallen etter 4 år med kjøpevegring. Så vi må ha inn en midtstopper, to midtbanespillere og en angriper av klasse, slik at vi kan høste inn årets ordtak: "Neste år!" Men så har vi flere usikkerhetsmomenter. Jota har blitt ryktet bort, Salah kan være en salgskandidat pga alder, verdi og lønn, Kelleher fortjener å bli solgt, Adrian er ute av kontrakt, Trent bør få kamp om plassen, de uendelige skadene og store bevegelser i administrasjonen. Så jeg vet ikke hva som venter oss til sommeren altså... Declan Rice og Tielemans for masse masse penger kanskje? Jeg tror egentlig at Alexander-Arnold er mulig å løse for dere bare ved å ha en fungerende midtbane. Det virker som at de på topp ikke er like i pressespillet, Mane var nok viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå