Gå til innhold

Den store Premier League-tråden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som City-fan håper jeg at Arsenal holder det gående, fint å ha to gode lag i toppen for å skape litt spenning. 

Anonymkode: d01d9...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Nevian skrev (23 timer siden):

Det kastet greit av seg å ha Haaland som kaptein i Fantasy PL i helga i hvert fall :)

46 poeng, neste helg kjører jeg trippel captain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her heier jeg på Manchester United, men følger godt med på hva Haaland gjør. Det er gøy å følge med på karieren hans. For noen år siden kunne en jo lett treffe på han på butikken eller Rema.

Anonymkode: bdce7...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som kampen til city går gratis på Tv3+ til helga?

Anonymkode: 7f7ab...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her heier jeg på Manchester United, men følger godt med på hva Haaland gjør. Det er gøy å følge med på karieren hans. For noen år siden kunne en jo lett treffe på han på butikken eller Rema.

Anonymkode: bdce7...ba2

Stakkars mann, tenk på hvor populær han kan bli. Ikke får gå i fred på butikken lenger da...den baksiden der er så stor. Får ikke leve et vanlig liv lenger. Stor ulempe, kunne ikke hatt det slik selv.

Anonymkode: 7f7ab...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort å se Haaland i helgen. Ikke ofte man ser slikt, men utd-forsvaret så rett og slett redde ut i møtet med Haaland. Martinez prøvde først å gå i kroppen på Haaland-tanksen, svusj…vekk med deg, fra Haaland. Så prøvde Martinez å ligge i forkant..så bak. Men ble utspilt av Haaland (3 mål, 2 målgivende) hele tiden. Til slutt virket Martinez så forvirret at han ikke visste hva han skulle gjøre. Morsomt!

Anonymkode: 4329d...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
AnonymBruker

Denne tråden ble ikke spesielt stor. :bond:

Anonymkode: 590bc...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det blir sånn når det er City som er best. Fins ikke City-fans.

Uansett hvor dårlig Man United gjør det, er vi størst og storebroren i byen😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

La oss gjøre den større!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er Liverpool-supporter, og jeg har gitt opp 4. plassen mange ganger denne sesongen, men hver gang vi vinner, så får jeg fornyet håp 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (3 minutter siden):

Jeg er Liverpool-supporter, og jeg har gitt opp 4. plassen mange ganger denne sesongen, men hver gang vi vinner, så får jeg fornyet håp 

Det er vel ganske åpent nå, med Tottenham og Newcastle i varierende form. Vi vet jo hva toppnivået til Liverpool er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (12 minutter siden):

Det er vel ganske åpent nå, med Tottenham og Newcastle i varierende form. Vi vet jo hva toppnivået til Liverpool er.

Og bunn-nivået. De slår United 7-0 for så å tape 0-1 mot Bournemouth i neste kamp

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
CAPS LOCK skrev (4 minutter siden):

Og bunn-nivået. De slår United 7-0 for så å tape 0-1 mot Bournemouth i neste kamp

Jeg ga deg en pokal for den. Blir nok den eneste du får som Liverpool-supporter i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (18 minutter siden):

Er også Liverpool-supporter. Sesongen i år har vært elendig på så mange plan at det er vanskelig å vite hvor man skal begynne å starte med å ramse opp. 

"From doubters to believes", var Klopps mantra. Men i år er jeg ikke der. Når man taper mot Forrest, Leeds, Brentford, Bournemouth, Brighton og Wolverhampton, samt spiller uavgjort mot Fulham, Palace x 2 og Everton, herav mange av disse kampene på Anfield, så vet jeg sannerlig ikke om vi fortjener noe 4.plass. Vi har vel tatt en "rekord" i år, og det er at vi har tapt mot 20. plass 4 ganger iløpet av sesongen...

Det må skikkelig opprydding til i stallen. Det er mange som bør ut. Firmino drar, og Keita og Ox sannsynligvis også. Matip har gjort sitt, og jeg er villig til å ofre enda en eller to til for å få inn kapital til å hente 4 stjernespillere. For vi har et voldsomt etterslep i stallen etter 4 år med kjøpevegring. Så vi må ha inn en midtstopper, to midtbanespillere og en angriper av klasse, slik at vi kan høste inn årets ordtak: "Neste år!" :D 

Men så har vi flere usikkerhetsmomenter. Jota har blitt ryktet bort, Salah kan være en salgskandidat pga alder, verdi og lønn, Kelleher fortjener å bli solgt, Adrian er ute av kontrakt, Trent bør få kamp om plassen, de uendelige skadene og store bevegelser i administrasjonen. Så jeg vet ikke hva som venter oss til sommeren altså...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tottenham har, som forventet, sparket Antonio Conte etter at han på pressekonferansen etter 3-3-kampen mot Southampton slaktet spillerne og klubben

Antonio Conte: Tottenham manager leaves after 16 months in charge - BBC Sport 

De heteste kandidatene til å ta over er Mauricio Pochettino, Julian Nagelsmann og Luis Enrique

Next Tottenham manager odds with Julian Nagelsmann and Mauricio Pochettino in Spurs running | The Independent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (5 minutter siden):

Er også Liverpool-supporter. Sesongen i år har vært elendig på så mange plan at det er vanskelig å vite hvor man skal begynne å starte med å ramse opp. 

"From doubters to believes", var Klopps mantra. Men i år er jeg ikke der. Når man taper mot Forrest, Leeds, Brentford, Bournemouth, Brighton og Wolverhampton, samt spiller uavgjort mot Fulham, Palace x 2 og Everton, herav mange av disse kampene på Anfield, så vet jeg sannerlig ikke om vi fortjener noe 4.plass. Vi har vel tatt en "rekord" i år, og det er at vi har tapt mot 20. plass 4 ganger iløpet av sesongen...

Det må skikkelig opprydding til i stallen. Det er mange som bør ut. Firmino drar, og Keita og Ox sannsynligvis også. Matip har gjort sitt, og jeg er villig til å ofre enda en eller to til for å få inn kapital til å hente 4 stjernespillere. For vi har et voldsomt etterslep i stallen etter 4 år med kjøpevegring. Så vi må ha inn en midtstopper, to midtbanespillere og en angriper av klasse, slik at vi kan høste inn årets ordtak: "Neste år!" :D 

Men så har vi flere usikkerhetsmomenter. Jota har blitt ryktet bort, Salah kan være en salgskandidat pga alder, verdi og lønn, Kelleher fortjener å bli solgt, Adrian er ute av kontrakt, Trent bør få kamp om plassen, de uendelige skadene og store bevegelser i administrasjonen. Så jeg vet ikke hva som venter oss til sommeren altså...

Declan Rice og Tielemans for masse masse penger kanskje? Jeg tror egentlig at Alexander-Arnold er mulig å løse for dere bare ved å ha en  fungerende midtbane. Det virker som at de på topp ikke er like i pressespillet, Mane var nok viktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...