Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 En ny undersøkelse, som vil bli offentliggjort etter nyttår, viser at kvinner på 25 år har hatt betydelig flere seksualpartnere enn menn på samme alder. Hva tror dere at årsaken til dette er? Er ikke kvinner lenger i stand til å binde seg?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 En ny undersøkelse, som vil bli offentliggjort etter nyttår, viser at kvinner på 25 år har hatt betydelig flere seksualpartnere enn menn på samme alder. Hva tror dere at årsaken til dette er? Er ikke kvinner lenger i stand til å binde seg? ← Joda, bondage er en næring i vekst. Ellers viser en annen undersøkelse, som neppe blir offentliggjort i det hele tatt, at menn på 25 år har såpass laber seksuell kompetanse at jevnaldrende jenter foretrekker noe eldre partnere. Der har du en av mange mulige årsaker.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Generelt starter kvinner tidligere og de foretrekker menn som er litt eldre enn de selv. Menn foretrekker kvinner som er litt yngre en de selv. Dermed har en gjennomsnittelig kvinne på 25 år hatt flere partnere og mere sex enn en mann på samme alder.
valentino Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 menn på 25 år har såpass laber seksuell kompetanse at jevnaldrende jenter foretrekker noe eldre partnere. ← For noe piss! Hvor har du vondt?
valentino Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Generelt starter kvinner tidligere og de foretrekker menn som er litt eldre enn de selv. Menn foretrekker kvinner som er litt yngre en de selv. Dermed har en gjennomsnittelig kvinne på 25 år hatt flere partnere og mere sex enn en mann på samme alder. ← Det her er en plausibel forklaring. Jeg merker dette selv veldig godt. Jeg er nå 23 år og det er veldig enkelt å vekke interesse blant jenter på ca. 20 år. Da jeg selv var 19-20, var dette ikke enkelt. Det skal sies at jeg har blitt en bedre og mer selvsikker person siden deg gang, men alle jenter jeg har vært sammen med har vært yngre enn meg.
Caramba Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Jada, vil gjerne se denne undersøkelsen som "kommer over nyttår" før jeg gidder å kommentere det. I alle andre tidligere undersøkelser så har resultatene vært motsatt.
valentino Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 Jada, vil gjerne se denne undersøkelsen som "kommer over nyttår" før jeg gidder å kommentere det. I alle andre tidligere undersøkelser så har resultatene vært motsatt. ← Har det vært noen andre undersøkelser som har sett på antall seksualpartnere for personer under 25 år?
Rav Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Hvordan har du fått tak i resultatene om undersøkelsen ikke er publisert?
valentino Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Hvordan har du fått tak i resultatene om undersøkelsen ikke er publisert? ← Det kan jo hende trådstarter har bekjente som driver med dette.
Rav Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Det kan jo hende trådstarter har bekjente som driver med dette. ← Jo, men da ville jeg trodd at h*n lett kunne fått tilgang til hele undersøkelsen der også (ergo finne kvalifiserte svar på det han spør om).
Gjest GreenSky Skrevet 30. november 2005 #12 Skrevet 30. november 2005 En kompis av meg mener at et lite antall menn får flesteparten av damene. Statistikken mellom kjønnene blir derfor skjeft fordelt. Om det stemmer, vet jeg ikke, men det er jo en teori.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. november 2005 #13 Skrevet 30. november 2005 ...menn på 25 år har såpass laber seksuell kompetanse at jevnaldrende jenter foretrekker noe eldre partnere. ← For noe piss! Hvor har du vondt? ← Jeg er nå 23 år ... alle jenter jeg har vært sammen med har vært yngre enn meg. ← Takk skal du ha!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #14 Skrevet 30. november 2005 Hmm.. kan kanskje stemme godt dette.. er 17 og har hatt sex med 12 stykker... på tre år. Er jente
valentino Skrevet 30. november 2005 #15 Skrevet 30. november 2005 Takk skal du ha! ← Hva er det som er så morsomt? Jeg har aldri skrytt på meg å ha noe spesielt stor kompetanse på det området. Kvinner går forøvrig ikke utelukkende etter seksuell kompetanse når de velger partner. Forelskelse oppstår ofte før partene har hatt sex. Og en ting til: sex er ikke så himla vanskelig.
valentino Skrevet 30. november 2005 #16 Skrevet 30. november 2005 (endret) slett Endret 30. november 2005 av valentino
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #17 Skrevet 30. november 2005 En kompis av meg mener at et lite antall menn får flesteparten av damene. Statistikken mellom kjønnene blir derfor skjeft fordelt. Om det stemmer, vet jeg ikke, men det er jo en teori. ← Det er en kjensgjerning, ingen teori. Noen menn har sex med hundrevis av damer gjennom 'karrieren'. Hver tyvende mann har gjennom livet aldri sex.
Gjest lurven Skrevet 30. november 2005 #18 Skrevet 30. november 2005 Joda, bondage er en næring i vekst. Ellers viser en annen undersøkelse, som neppe blir offentliggjort i det hele tatt, at menn på 25 år har såpass laber seksuell kompetanse at jevnaldrende jenter foretrekker noe eldre partnere. Der har du en av mange mulige årsaker. ← hvorfor tror du menn under 25 har laber sexkompetanse
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #19 Skrevet 1. desember 2005 Hvorfor er det opptil flere bare i denne tråden som reagerer på akkurat den påstanden..?
Gjest lurven Skrevet 1. desember 2005 #20 Skrevet 1. desember 2005 jeg er under 25 og føler at jeg har bra sexkompetanse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå