Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte sier du det til din kjæreste/kone/mann ?

Anonymkode: 30fbd...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ofte som mulig, flere ganger om dagen. Alltid når vi våkner og alltid før vi sovner. 

• Liker 1
Skrevet

Hver dag.

• Liker 1
Skrevet

Ca. 6 ganger i måneden.

Anonymkode: bb733...003

Skrevet

Sier det minst en gang hver dag.

Skrevet

Nesten hver dag 

Anonymkode: 2d215...d75

Skrevet

I ny og ne. Men alltid når han reiser offshore. 

Anonymkode: d2fde...483

Skrevet

Sikkert minst 20 ganger om dagen.

Skrevet

Har aldri sagt det🙄 Sammen i 23 år nå. Er ikke naturlig for meg å si det til han. 

Anonymkode: 28c0a...ea4

Skrevet
flusa skrev (1 minutt siden):

Sikkert minst 20 ganger om dagen.

Mister ikke ordene sin betydning etterhvert da?

Skrevet

Som oftest flere ganger daglig i snart 20 år. Er å pusker på han med jevne mellomrom og har alltid kroppskontakt gjennom natta. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har aldri sagt det🙄 Sammen i 23 år nå. Er ikke naturlig for meg å si det til han. 

Stakkars fyr 🥺 

Anonymkode: 605cd...b2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mister ikke ordene sin betydning etterhvert da?

Nei

Skrevet

Blir vel kanskje 3-4ganger i måneden😆 ofte er det han som sier det først. Jeg synes det er vanskelig å si sånn. Tror mye av grunnen er at jeg heller aldri har hørt foreldrene mine si det til hverandre, og de sa det heller ikke til oss barna. Men de uttrykte det på andre måter.  

Vi har vært sammen i 19år. 

Anonymkode: 62c4a...b5b

Skrevet

Jeg sa det før hver dag, men han har alltid virket litt lunken til å si det tilbake. Så nå gjør jeg det svært sjeldent.

Han sier at han er glad i meg hver dag da. Vi har vært sammen i fire år. Ferskeste eksemplet er fra i går. Jeg skulle reise bort og sa at jeg elsket han når jeg sto i ytterdøra. Svaret var «i love you too». Så ja, kanskje han synes det er en rar setning å si. Mulig kleint.. kleint for meg i hvertfall med den responsen.

Anonymkode: 1b962...662

• Liker 1
Skrevet

Flere ganger om dagen, hver dag i over 5 år 😊 og nei, det mister selvfølgelig ingen betydning når man oppriktig mener det.

Anonymkode: 79e32...107

Skrevet

Nå vil dette komme ut litt rart, men jeg har aldri sagt til noen at jeg elsker dem. Ikke til mine foreldre heller🙂 vet ikke hvorfor

Anonymkode: 72cf3...846

Skrevet

Bruker det ikke. Er nok litt allergisk for ordet pga eksen sa det hver dag inntil han slo opp.

Anonymkode: 28c5d...409

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...