Gå til innhold

For å spille djevelensadvokat, var menn mer lykkerligere før når verden var styrt av menn?

Woah0

Anbefalte innlegg

Hvis du tenker at menn er ganske usikre pingler som ikke tåler å bli styrt av damer og slikt.

Så tenker jeg, ville ikke begge vært lykkelige hvis de sterke damene kan la de usikre mennene styre :)

Ikke at jeg sier vi skal det. Men bare lurer hva du tenker om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Nei. Vi klarer oss fint uten Mad Men-tendenser.

Men hva med incelene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah0 skrev (4 minutter siden):

Men hva med incelene?

Men hvorfor trenger vi alfahanner?

Endret av Embla Othea
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elisa1819 skrev (2 minutter siden):

Vi kvinner var i hvert fall IKKE lykkeligere.

Men de hadde jo kjoler og et system. Mannens ego kunne øke, mens kvinnen bare satt i skammekroken.

Nå kan menn sitte i skammekroken, og så før du vet det er det krig mellom feminister og incels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor trenger vi alfahanner?

Vel jeg sier ikke det. Andrew Tate er en fjott.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah0 skrev (Akkurat nå):

Vel jeg sier ikke det. Andrew Tate er en fjott.

En incel er en alfahann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

En incel er en alfahann.

Jeg bare ser ikke greia med de begrepene bare. Er det ikke bare en voldelig person bare? Altså det er det jeg ser begrepet som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah0 skrev (Akkurat nå):

Jeg bare ser ikke greia med de begrepene bare. Er det ikke bare en voldelig person bare? Altså det er det jeg ser begrepet som?

Jeg kan for lite om begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elisa1819 skrev (Akkurat nå):

Da får det gå som det går med de incelene da. En gjeng tapere etter alle parametere.

Jeg tenker mer konteksten av. Feminister synes maskuline menn er dårlige folk som liker maskuline ting. Og incelene synes menn som er feminine er dårlige og at damer skulle vært i kjellern eller noe.

Altså litt samme hat fellestrekk jeg trekker fram innenfor merkelig krigføring mellom de to gruppene. Men så har jeg ikke sett feminister drepe menn enda så incelene er hakke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene med penger  mulig men det gar nok kun med makt å gjøre ikke at du var mann. Pluss vet menn ikke helt liker å tenke på det  vi er mere like når vi ser på de lavere samfunnslag  . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woah0 skrev (36 minutter siden):

Jeg tenker mer konteksten av. Feminister synes maskuline menn er dårlige folk som liker maskuline ting. Og incelene synes menn som er feminine er dårlige og at damer skulle vært i kjellern eller noe.

Altså litt samme hat fellestrekk jeg trekker fram innenfor merkelig krigføring mellom de to gruppene. Men så har jeg ikke sett feminister drepe menn enda så incelene er hakke verre.

Nei, feminister synes vel ikke alle maskuline menn er dårlige folk. Det går til og med an å være maskulin mann som er feminist. Det er mange maskuline egenskaper som er gode og ønskelige egenskaper.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah0 skrev (2 timer siden):

Hvis du tenker at menn er ganske usikre pingler som ikke tåler å bli styrt av damer og slikt.

Så tenker jeg, ville ikke begge vært lykkelige hvis de sterke damene kan la de usikre mennene styre :)

Ikke at jeg sier vi skal det. Men bare lurer hva du tenker om det?

Jeg tror ikke det  gjør særlig forskjell. Både Katarina den store og Valdimir Vladimirovitsj Putin var/er forferdelige despoter.

Jeg tror forøvrig at filosofen Vegard Martinsen har hevdet at den som kommer til makt vil skli inn i rollen og ligne veldig mye på sin forgjenger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...