Gå til innhold

Tidligere venninne av datteren Tulleringer til datteren min.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo bare å blokkere og/eller legge inn sperre for hvilke nummer som får komme gjennom på din datters telefon, så får de ikke ringt noe mer.

Drittunger altså...

Anonymkode: 0202b...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han vet om mobbingen fra før av.

Jeg sendte en melding hvor jeg sa hei, det hadde vært hyggelig om hun ringte og ville finne på noe en dag med datteren min, ikke så kjekt å bli tulleringt til som i dag. Men hun blir glad om de finner på noe en dag. (Noe a la dette) 

Jeg sa fra på en fin måte, han flira og svarte at ja de satt og tulleringte isted og skal be henne slutte med det.

Jaja…

Anonymkode: aec38...73e

Om han flirte forstod han kanskje ikke at de mobber?

Her må du jo være tydelig når du ringer 🤷‍♀️

Anonymkode: 30b27...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, så nå at han vet om mobbingen.

Hadde kontaktet skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager, så nå at han vet om mobbingen.

Hadde kontaktet skolen. 

men hvorfor skal egentlig skolen blande seg inn i noe sånn, så lenge dette foregår på fritiden til ungene?  

Anonymkode: 742d5...ab2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det kun i dag eller over en lengre periode? Og er det denne jenta som mobber? Over lengre tid? 

Er det ringing gjentatte ganger (flere ganger i uka?) Ville jeg tatt kontakt. Er det kun denne ene dagen, hadde jeg pratet med dattera mi om å overse. 

Anonymkode: d2fce...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ok å kontakte foreldrene, men jeg hadde jo samtidig blokkert for ukjente nr slik at datteren din ikke opplever slikt i fremtiden. Hun er 12 år, jeg ser ingen grunn til at hun skal motta samtaler fra ukjente nummere. 

Anonymkode: c01d7...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han vet om mobbingen fra før av.

Jeg sendte en melding hvor jeg sa hei, det hadde vært hyggelig om hun ringte og ville finne på noe en dag med datteren min, ikke så kjekt å bli tulleringt til som i dag. Men hun blir glad om de finner på noe en dag. (Noe a la dette) 

Jeg sa fra på en fin måte, han flira og svarte at ja de satt og tulleringte isted og skal be henne slutte med det.

Jaja…

Ikke kall det «tulleringing» når du mener mobbing. Tulleringing er uskyldig moro, det er ikke mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulleringer/mobberinger  høres jo helt barnslig og stygt ut. Det er de som er teite. Tror jeg som mor hadde sagt at min datter skunne ringt tilbake igjen og spurt hva det egentlig skulle bety? Ellers hadde muligens jeg gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fransine
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hun blir avslørt hver gang. Nå har jeg tatt opp tulleringingen på lydopptak… Si ifra til faren hennes om oppførselen hennes? Syns det er skuffende at hun holder på sånn når de tidligere var venninner og jenta alltid var velkommen hit…

De er tidligere venninner men datteren min blir mobbet og jenta har blitt venninne med mobberen. Så de omgås ikke lengre… 

Uff - kjenner igjen den følelsen. Noen tidligere venninner av dattera mi holdt og på sånn.  Ringte midt på natta gjentatte ganger sånn 02 - 03 om natta... t o.m da dattera mi var på besøk hos bestemoren ringte de der også fordi de visste hun skulle dit 😔

Var helt grusomt men de gikk lei etter hvert (dette var på tiden man hadde fasttelefon, så var umulig å vite hvem som ringte også før man tok tlf)... Du bør ta det opp med faren hvis du tror det vil ha effekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 17.53):

Ringte med skjult nummer! Satt med storebroren på 21 år og Tulleringer… 

Ja men herregud, på tide å lære barnet ditt at man svarer ikke sjult nr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...