Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de neste ukene starter høstferien. Har KG brukerene noen spennende planer?

Jeg selv har halve uka fri, men ingen reiseplaner. 

Anonymkode: ac9ac...bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjer ingen verdens ting hos meg. Skal slappe av.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke høstferie, men siden det er så mange på jobb som tar ferie blir det så rolig på jobb at det føles som en ferie. Så kan jeg ta mine feriedager når det er fullt trykk på jobb igjen 😄

Anonymkode: c4da1...75a

• Liker 1
Skrevet

Jobber i skolen så har høstferie nå for første gang siden jeg selv gikk på skolen, typ i 1998. Nyte rolige dager, ekstra tid med barna, lese bok og trene litt! Deilig! ☺️

Anonymkode: ee232...f74

Skrevet

Jeg har barnebarna på besøk. Er gløtt av sol, så nå er vi snart på vei ut døra for å spise lunsj i det fri. Grove havrepannekaker med hjemmelaget blåbærsyltetøy. Vi skulle egentlig overnatte i telt, men her i sør er det meldt dårlig vær. Det blir derfor kun dagsturer med tarp i stedet. 

Anonymkode: 7e857...880

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Om to uker skal jeg på interrail. Til Tyskland og Sveits.

Skrevet

Skoleferiene er de travleste tidene på året på jobb. Jobber innen voksenopplæring på et vis, og når lærerne har fri er vi fire ansatte som skal ta oss av 120 voksne mennesker i åtte ulike klasser og omtrent like mange språk, som skal prøve å få et fulltidsprogram til å gå opp med null barnepass og busser som ikke går.

Så.. jeg skal på jobb!

Anonymkode: cd960...690

Skrevet

Jeg og mannen skal ta med minstemann på 10 år på tur, til Andalusia! En uke der vi skal være i tre ulike byer (får med oss både Cadiz, Sevilla og en av de små, hvite byene på en fjelltopp), har leiebil og har valgt hoteller i disse byene med rooftop pool, slik at byferiene også blir OK for tiåringen. Og jeg og mannen skal kose oss med tapas, god vin, flamenco, temperatur over 20 grader hele uka.

Gleder meg VELDIG til det.

Anonymkode: d8b10...75f

• Liker 1
Skrevet

Har fri halve ferien, og da skal vi finne på kjekke ting i nærområdet❤️

Anonymkode: f1f3a...adf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 11.09):

Jeg og mannen skal ta med minstemann på 10 år på tur, til Andalusia! En uke der vi skal være i tre ulike byer (får med oss både Cadiz, Sevilla og en av de små, hvite byene på en fjelltopp), har leiebil og har valgt hoteller i disse byene med rooftop pool, slik at byferiene også blir OK for tiåringen. Og jeg og mannen skal kose oss med tapas, god vin, flamenco, temperatur over 20 grader hele uka.

Gleder meg VELDIG til det.

Så spennende! Hvorfor falt valget på Andalusia?

Anonymkode: 3dbe3...c4d

Skrevet

Er i syden. (Hellas) Utrolig deilig med sol og varme.  Hadde en heller dårlig sommer, så dette er fortjent
Jobber på skole. Så jeg og sønnen min dro en uke. Mannen har ikke ferie, så han er hjemme med dyra.

Anonymkode: 3e958...a42

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så spennende! Hvorfor falt valget på Andalusia?

Anonymkode: 3dbe3...c4d

Fordi det var billige flybilletter gjennom KLM dit - de andre flyselskapene (norske) skrur jo prisene opp i høstferien. Jeg bestilte tidlig, og det var veldig billig. Bor ikke i Oslo, så det er litt begrenset utvalg når man skal på ferie.

Men etter jeg bestilte, og begynte å lese meg opp, ser jeg at dette er en kjempespennende region, og kysten der (Costa de la Luz) er mye mindre turistifisert enn kystene på østsiden av Spania. Gleder meg veldig! :)

Skrevet

Jeg tar to dager fri i slutten av uka, og da reiser jeg, mann og barn på hytta noen dager. 

Anonymkode: e4dad...365

Skrevet

Har ikke høstferie  

Skrevet

Vi tar med oss ungene og sover på hotell et par netter i byen vi bor i. Gøy med litt forandring, men samtidig være hjemme😄

Anonymkode: 43097...24d

Skrevet

Jeg jobber i høstferien og tenåringene koser seg hjemme med huset for seg selv. Jeg har noen feriedager igjen men de tar jeg litt seinere i høst. Da skal jeg gå lange turer i skogen her jeg bor på dagtid. Når det blir så tidlig mørkt etterhvert er dette bare noe jeg får gjort i helgene. 

Anonymkode: a7d44...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...