Gå til innhold

Hvilken tv-julekalender skal du se i år ?  

20 stemmer

1. 1. Hvilken tv-julekalender skal du se i år ?

• Jul på Månetoppenb (Nrk)
      5
    • Vazelina Hjulekalender (Tv2)
      0
    • Nissene på låven (Tv Norge)
      5
    • Tjuefjerde (Tv3)
      7
    • Ett par av dem
      3
    • Alle sammen
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nok ha med meg Månetoppen ja.

Sånn ellers så er jeg veldig spent på Tjuefjerde, selv om den går samtidig som Nissene på låven som jeg synes er ustyrtelig morsom.

Har ellers en følelse av at Vazelina blir en hit hos eldstemann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem. Månetoppen er for barn, Vazelina så jeg et par episoder av første gang, den var gørrkjedelig, Nissene på låven har vi sett mange ganger før og Tjuefjerde høres i grunn ikke særlig interessant ut, men det er mulig jeg tar en titt likevel.

Skrevet
Ingen av dem.

:sjenert: Det var jo en kategori jeg glemte å ta med da ;)

Skrevet

Tjuefjerde ser jo litt festlig ut, med tanke på at jeg er ivrig motstander av 24. Jeg har sett Nissene På Låven før, dessverre, så den dropper jeg...

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg kommer til å se Månetoppen og Hjulekalenderen sammen med ungene. I tillegg skal jeg se Skomakergata og Olsenbanden jr på dvd. Vi har også The juekalender så det blir kanskje til at jeg ser litt på den også.

Gjest synseren
Skrevet

Nissene på låven og Skomakergata har jeg tenkt å se.

:nissevink:

Skrevet

Tror ikke jeg kommer til å se noen av dem jeg heller. Tjuefjerde ser rett og slett tragisk ut, men kommer sikkert til å se første episoden bare for å se hva det er.

Skrevet

Kommer til å se på Månetoppen sammen med poden, og så må jeg få med meg Nissene på låven igjen :) .

Skrevet

Kan ikke si at noen av dem frister- sålangt iallefall.

Skrevet

Skal se Tjuefjerde..

Og så kommer jeg nok til å bli sittende å se på Månetoppen sammen med ungene..

:nisse:

Skrevet

Det månetoppgreiene virker usannsynlig dårlig. Hallo, blå nisser! Hva i all verden!

Skrevet

Jeg kommer til å se månetoppen, de dagene jeg kommer meg hjem fra jobb før klokka seks (Selv om jeg ikke har barn. I desember ser jeg barnetv :) ) Også skal vi se skomakergata på dvd.

Skrevet
Det månetoppgreiene virker usannsynlig dårlig. Hallo, blå nisser! Hva i all verden!

Månetoppen har faktisk både røde og blå nisser.

Skrevet

Har ikke tv3, så jeg kan ikke se "tjuefjerde". Nissene på låven har jeg fulgt med hver gang det har blitt sendt tidligere, så den gidder jeg ikke å se i år igjen. Kommer kanskje se litt på Månetoppen bare for å få litt julestemning :nisse: .

Men jeg skjønner ikke at tv2 sender vazelina hjulkalender igjen i år, var den SÅ morsom da? :klø: Synes den var kjedelig jeg.

Skrevet

Jeg har tenkt til å følge med på Jul på Månetoppen siden jeg jobber i barnehage og føler for å holde meg litt oppdatert. Ellers har jeg starta å se 24., men vet ikke om jeg kommer til å sitte klistra hver kveld altså. ;)

Skrevet

Jeg skal se jul på månetoppen, og nissene på låven

Skrevet

Månetoppen :) Går på folkehøgskole og der sitter vi alle og ser Månetoppen sammen :) Kjempekos :)

Skrevet

Jeg ser Månetoppen de dagene jeg rekker den, men jeg liker Jul i Blåfjell bedre jeg da.

Skrevet
:sjenert: Det var jo en kategori jeg glemte å ta med da ;)

Yep, for jeg vil også svare ingen av de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...