AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Fikk plutselig så vondt i venstre bryst i går kveld. Veldig avgrenset til oppe til høyre på brystet. Området er varmt og hovent, ikke rødt, finner ingen kuler. Det gjør vondt å bære barnet og det gjør egentlig vondt bare jeg går vanlig. Har ammet og ammet i dag, men det er fortsatt vondt. Kan dette være brystbetennelse, eller noe annet? Anonymkode: 9e08a...d79
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Ja høres sånn ut. Du burde ta en kald klut og ha over området, for å få ned hevelsen. Gjør alt du kan for å forebygge en skikkelig betennelse. Anonymkode: 5e56c...a32
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Ja det høres sånn ut. I alle fall en begynnelse til betennelse. Jeg klarte å reversere det ved å la barnet Amme mest på den siden + pumpe meg. Bruk pumpe og tøm deg ofte, samt forsøk å massere forsiktig rundt området du har vondt. Gir det seg ikke i løpet av 1-2 dager, ville jeg gått til lege. Anonymkode: a1e05...7ab
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Høres sånn ut. her har du de oppdaterte rådene ved brystbetennelse. Ammehjelpen stiller seg bak dette. https://www.nrk.no/osloogviken/nye-rad-for-amming-og-brystbetennelse-_-behandlingen-er-kulde_-ro-og-amming-pa-ettersporsel-1.16052165?fbclid=IwAR26ysynqEfGXWeUFYV8dRaDiShyT8sXn2srQ6K0GuxM8llYP17qE2bYVgk Anonymkode: e2191...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå