AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hei har prøvd å lese litt om engle nr og hva de ulike betyr. Jeg ser konstant 333, og 11:11, overalt hvor jeg er ser jeg dette. Tenkte ikke over disse tallene før jeg la merke til hvor fote jeg så dem. Har noen erfaringer med dette? Anonymkode: ef14d...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ja men det er bare tull. Begynn å tell rød biler så vil du plutselig se rød biler overalt også Anonymkode: 4b784...9d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men det er bare tull. Begynn å tell rød biler så vil du plutselig se rød biler overalt også Anonymkode: 4b784...9d5 Hehe ja det er helt sant 😄 ts Anonymkode: ef14d...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 2. oktober 2022 #4 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) 3 er Gud's tall og blå er Gud's farge. 6 er Mørket's farge og 2 er dems tall. Jeg er i konstant krig med Mørket... derfor vet jeg. Og jeg skal utkjempe den nok en gang, akuratt som på Lindeberg den legendariske kvelden. Og Gud er mitt vitne. Ondskapen og mørket og dens vesener har vært ute etter meg hele mitt liv... Og det skal fortsette å bli puttet til skam, nå som før og for alltid til å komme. Lyset vinner alltid, mørket gjør ikke. Gud er Stor. Men det er ikke djevelen. Endret 2. oktober 2022 av Conal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå