Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 (endret) Jeg fikk dessverre ikke med meg første runde av serien Seks som oss på Tv2. Husker at jeg så et lite klipp der en av søstrene skulle forklare hvorfor de var så ulike, og at det var en lang historie... Og resten fikk jeg ikke med meg, er det noen som vet? Endret 30. november 2005 av Marillia
Klips Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Har ikke sett alle episodene, men det har ikke vært noen forklaring i de jeg har sett, annet enn at de har samme mor og forskjellige fedre.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 går ikke de første episodene på tv2 zebra nå?
Charmina Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Jo tror de episodene går der! Og de forrige episodene er også ute på dvd. Jeg synes denne serien er kjempebra jeg
Gjest Primula Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 var det ikke samme far tro? ikek at det spiller så stor rolle altså... men de har en felles foreldrer hvertfall
Gjest Lizzi Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes serien bare handler om utroskap og svik. Er det virkelig slik livet i ett parforhold er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå