AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Hva gjør jeg? Det klødde litt, tok på der det klødde, ytterste beinet ved lilletåa og det har økt i størrelse, er dobbelt så stor, flere som har opplevd det? Vil det gå tilbake? Fryktelig irriterende! Ikke noe å gå til legen med vel? Anonymkode: ca85e...f03
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjør jeg? Det klødde litt, tok på der det klødde, ytterste beinet ved lilletåa og det har økt i størrelse, er dobbelt så stor, flere som har opplevd det? Vil det gå tilbake? Fryktelig irriterende! Ikke noe å gå til legen med vel? Anonymkode: ca85e...f03 Det er garantert ikke selve beinet som er dobbelt så stort. Det er helt umulig. Anonymkode: 954d8...23b 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Har du slått tåa? Kan være brist/brudd som gjør at det er hovent? Beinet kan ikke bare bli større om du ikke har noen svært sjeldne bein-sykdommer. Er tåa varm? Rød? Anonymkode: 8a932...77f 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du slått tåa? Kan være brist/brudd som gjør at det er hovent? Beinet kan ikke bare bli større om du ikke har noen svært sjeldne bein-sykdommer. Er tåa varm? Rød? Anonymkode: 8a932...77f Den ble knekt for mange år siden, det kom frem av rtg-bilde flere år etter der igjen, da jeg plutselig fikk en kul ytterst på ytterste beinet på foten. Så nå har jeg det OG denne kulen på utsiden av beinet på lilletåa. Den var bare litt irritert idet kulen vokste plutselig nå. Anonymkode: ca85e...f03
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er garantert ikke selve beinet som er dobbelt så stort. Det er helt umulig. Anonymkode: 954d8...23b Det er beinet og helt hardt. Anonymkode: ca85e...f03
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den ble knekt for mange år siden, det kom frem av rtg-bilde flere år etter der igjen, da jeg plutselig fikk en kul ytterst på ytterste beinet på foten. Så nå har jeg det OG denne kulen på utsiden av beinet på lilletåa. Den var bare litt irritert idet kulen vokste plutselig nå. Anonymkode: ca85e...f03 Kan du ha noen sko eller noe som legger trykk på tåa? I noen tilfeller kan man utvikle bruskdannelse om man slår seg(jeg har en bruskbit på haka etter en sykke-ulykke for sikkert 25 år siden:P). Men om det er plagsomt så må du jo selvsagt bare dra til legen. Noe er jo ikke som det skal. Har du smerter? Anonymkode: 8a932...77f 2
Jentegutt Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Bruskdannelse, bruk sandaler eller vær barbent så mye som mulig.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du ha noen sko eller noe som legger trykk på tåa? I noen tilfeller kan man utvikle bruskdannelse om man slår seg(jeg har en bruskbit på haka etter en sykke-ulykke for sikkert 25 år siden:P). Men om det er plagsomt så må du jo selvsagt bare dra til legen. Noe er jo ikke som det skal. Har du smerter? Anonymkode: 8a932...77f Nei ingen smerter så vet ikke om jeg burde koste på meg en dyr legetime for det der. Men blir vel trangt i skoene om kulen ikke går vekk av seg selv. Anonymkode: ca85e...f03
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Skrevet 2. oktober 2022 Jentegutt skrev (57 minutter siden): Bruskdannelse, bruk sandaler eller vær barbent så mye som mulig. Er mye i ro og 90% av tida uten sko. Anonymkode: ca85e...f03
Ulven Skrevet 2. oktober 2022 #10 Skrevet 2. oktober 2022 Sønnen min får dette med jevne mellomrom. Med litt hvile og en kuldepakking/kald klut er mye gjort.
Jentegutt Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er mye i ro og 90% av tida uten sko. Anonymkode: ca85e...f03 Det er bra,litt brusk og litt gnikk så er det akkurat som det eksploderer 😑
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #12 Skrevet 3. oktober 2022 Jentegutt skrev (18 timer siden): Det er bra,litt brusk og litt gnikk så er det akkurat som det eksploderer 😑 Nettopp Anonymkode: ca85e...f03
Avstand Skrevet 3. oktober 2022 #13 Skrevet 3. oktober 2022 Vært for mye trykk på føttene dine? Jeg har også opplevd å plutselig få sånn ekstra stor hard kul etter veldig mye gåing.
Jentegutt Skrevet 3. oktober 2022 #14 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp Anonymkode: ca85e...f03 Jeg har en liten kul litt opp på hælen, den øker i str bare jeg ser på den, tåler ingenting, går derfor i mest i sandaler, når jeg bruker hæler såner det kun med reim bak slik den ikke blir irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå