Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ofte lese også opplevd at kvinner er kvinner verst, også her på kvinneguiden. Men jeg føler jeg har vært veldig heldig og fått mange råd fra mange kvinner her inne som virkelig bryr seg og ønsker å hjelpe. Fått gode råd og mot til å gjøre mange ting, og turt å lufte ting jeg ikke engang har turt å dele med mine venninner. Har flere av dere denne opplevelsen? 🌺🌺

Anonymkode: ecc07...24b

• Liker 2
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg opplever at de aller fleste kvinnene her inne oppriktig bryr seg og vil hjelpe og støtte hverandre. 

Anonymkode: 6497e...f0e

• Hjerte 2
Skrevet

Det er bare å sile ut de som ikke er snille og respektfulle, så sitter du igjen med råd fra dolk som vil deg vel 😊

• Liker 1
Skrevet

Ja. Det finnes selvfølgelig råtne epler overalt, men jeg har fått mange gode råd her inne 💜

Skrevet
Karmaisabitch skrev (Akkurat nå):

Det er bare å sile ut de som ikke er snille og respektfulle, så sitter du igjen med råd fra dolk som vil deg vel 😊

Eller folk da, ikke dolk 😅

Skrevet

Ja, jeg synes vi damer her stort sett er snille og tar vare på hverandre. Noen tullinger er det overalt, men det er mye både fornuft og omtanke her.

Anonymkode: fb97e...a0e

Skrevet

Det kommer an på hva man skriver om.

Jeg har ofte blitt hudflettet her inne og fått verbal juling, men også mange gode råd.

Anonymkode: e0790...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...