AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Del Skrevet 2. oktober 2022 tok vare på hår og negler, eller putta borna sine i bakaromnen? Well, look no further (som vi skriv på nynorsk)! Eg kom over denne artige artikkelen på Russian Beyond: The very WEIRD customs of Ancient Russia. Nokon som har eksempel på andre slike skikkar? Anonymkode: 404e1...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Del Skrevet 2. oktober 2022 Wææh jeg er livredd russere og at de skal torturere meg og gruppevoldta meg. Orker ikke Anonymkode: c0fa5...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wææh jeg er livredd russere og at de skal torturere meg og gruppevoldta meg. Orker ikke Anonymkode: c0fa5...de8 That escalated quickly... Anonymkode: 404e1...07b 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wææh jeg er livredd russere og at de skal torturere meg og gruppevoldta meg. Orker ikke Anonymkode: c0fa5...de8 Nå er det en annen gruppe som topper statistikken i Norge når det gjelder gruppevoldtekt og overfallsvoldtekt. Anonymkode: 9dcc1...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): tok vare på hår og negler, eller putta borna sine i bakaromnen? Well, look no further (som vi skriv på nynorsk)! Eg kom over denne artige artikkelen på Russian Beyond: The very WEIRD customs of Ancient Russia. Nokon som har eksempel på andre slike skikkar? Anonymkode: 404e1...07b Der har du gjeng. Anonymkode: 1aa7b...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå