Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er Barne og ungdomsarbeider, og har enorm erfaring og mye kunnskap. På min jobb er det mange som tar stor plass, og ped ledere bestemmer. 
Veldig mye av det som skjer på avdelingen tenker jeg er feil, og har andre løsninger.. enten blir jeg ikke hørt, eller så tenker jeg mitt i det stille og tier. Vi har møte med bup og får beskjed om å gjøre akkurat det jeg har sagt eller tenkt i stillhet. 
Jeg føler kompetansen min ikke blir verdsatt og jeg føler ikke jeg får brukt det jeg kan på jobb. 
vurderer rett og finne meg en annen jobb. Er så lei av å brenne inne med så mye jeg ikke får lov å komme med. 
Ped ledere blir ofte fornærmet om jeg kommer med en bedre løsning. Så jeg må ta hensyn der også. 
Flere bus som føler det samme?

Anonymkode: ea9f8...263

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ped leder, og har jobber 3 år i barnehage. En ting jeg har lært meg er at det finnes ufattelig mange dyktige flinke assistenter og barn og ungdomsarbeidere, og jeg spør de ofte om råd for jeg rett og slett ikke vet selv. De har mye mer erfaring enn meg eksempel. Din arbeidsplass høres ikke grei ut. Avfeier de deg med engang du kommer med løsning? Har du en grei sjef å snakke med? 

Anonymkode: f4637...61a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...