AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Jeg får jo ikke svar på mine røntgen-bilder her i Norge så.. Til uka er det 4 uker siden jeg tok røntgen siden jeg mistenker enten brudd i foten eller problemer med noen sener. Jeg får ikke levd et normalt liv pga jeg har sånn smerter. Jeg har ringt legen flere ganger, de sier bare jeg må vente og at det tar tid.. Men så lang tid har jeg aldri ventet før altså. Og hvis det er brudd så skal jeg bare vente i månedsvis? Eller 1 år? Og bli potensielt verre i mellomtiden. Prøvde å gjøre dette privat og men fikk beskjed om at det er lang ventetid der og. Siden jeg snart reiser til England, tror dere det er mulig å ta røntgen der? Må nok betale en del for det, men da får jeg hvertfall svar. Lei av å ha smerter og ikke kunne leve normalt. Sitter bare i sofaen dag ut og inn Skal til England og besøke familie så blir stuck i sofaen der og gitt. Anonymkode: 5dc01...6ca
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Røntgen får du svar på med en gang, er min erfaring. Jeg brakk skulderen og ble sendt på sykehuset for å ta røntgen. Jeg fikk ikke gå før en lege hadde sett på bildene og ble sendt på skadepoliklinikk da de så det var brudd. Sener ser du vel ikke på røntgen? Da er det mer MR? MR kan ta lang tid å få svar på. jeg ville tatt kontakt med de du tok røntgen hos og spurt om når du kan forvente svar. Anonymkode: 5e79d...53d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Har du prøvd ringe rett til de som tok bildene? Jeg fikk svar på røntgen samme dag sist jeg tok det. Anonymkode: 2ce99...afd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Røntgen ser de på med en gang. Sener ect, da må du ta MR. Du kan ta røntgen i England, bare du betaler for det. Er det brudd, gror det jo på 6 uker uansett.... Anonymkode: 4fb37...dea 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Røntgen får du svar på med en gang, er min erfaring. Jeg brakk skulderen og ble sendt på sykehuset for å ta røntgen. Jeg fikk ikke gå før en lege hadde sett på bildene og ble sendt på skadepoliklinikk da de så det var brudd. Sener ser du vel ikke på røntgen? Da er det mer MR? MR kan ta lang tid å få svar på. jeg ville tatt kontakt med de du tok røntgen hos og spurt om når du kan forvente svar. Anonymkode: 5e79d...53d Sorry, er jeg som blander MR og røntgen. Er MR jeg har tatt. Jeg har ringt Unilabs her i Oslo men de sier jeg må vente. Har ringt fastlegen men de sier også at jeg må vente. Derfor tenkte jeg kanskje om det går kjappere å gjøre det i England istedet. Hvis ikke det er amerikanske priser på det , da blir det jo veldig dyrt. Men nå har jeg hatt smerter i foten siden juni, er passe lei av å ikke kunne leve normalt Anonymkode: 5dc01...6ca
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 Vente 4 uker på mr? Her må det mases for dette er ikke normalt. Få fastlegen på banen! Anonymkode: 5c8fd...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå